| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#526 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHar heve meg på udos og cocosa kjøret jeg også, merker ingenting på vekta, men merker mye på hud og energi, har det helt fantastisk om dagen |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#527 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeEr på min2dag med udos å cocosa, å jeg er så fryktelig varm! Trenger |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag
|
|
|
#528 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje*venter utålmodig på pakke i posten* |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lchf
|
|
|
#529 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg også sitter utålmodig å venter, sjekker hva postmannen har med seg hver dag |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketose
|
|
|
#530 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeVenter også på mer Udos..... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#531 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeUdo's har ikke gjort noe for vekta mi. Det forventet jeg heller ikke... og er ikke nødvendig. MEN mens jeg har spist den har kne-nuppene mine forsvunnet og nuppene på overarmene er blitt mindre. Og det er ingen dårlig ting.
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#532 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Samme her!!Oljene mine ble ødelagt da kjøleskapet sviktet så nå bruker jeg kun smør og venter, venter. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
|
|
|
#533 |
|
Medlem
Hvor: Porsgrunn
![]() |
Hva eeeeer det med de nuppene på overarma???? Reine blindeskrifta jo! har det ingen andre steder.... |
|
|
|
|
|
#534 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeSøsteren min hadde alltid slike nupper på kroppen, jeg har aldri hatt det og vi spiste jo samme maten...
|
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
|
|
|
#535 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeBøtter innpå med cocosa mens jeg venter på udosen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
|
|
|
#536 |
|
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeVurderer veldig sterkt å bytte ut omega3kapsler fra butikken her med Udo's... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF
|
|
|
#537 |
|
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje500 ml er bittelite for 2,5 personer! Dere skulle kanskje ha hatt en flaske på 500ml hver for dere. Nå vet jeg ikke hvor tung du eller de andre er. Men man skal regne 1 ss pr. 22. kg for å finne ut hvor mange ss du trenger pr. dag etter opptrappingen |
|
|
|
|
|
#538 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeMan trenger slettes ikke ta en ss per 22 kg kroppsvekt, men man KAN ta inntil så mye per dag. Noen vil trenge dette og andre ikke, her må man bare prøve seg frem. Selv brukte jeg store doser i begynnelsen (hadde ingen opptrapping) og har nå gått ned igjen ettersom huden er blitt så bra. |
|
|
|
|
|
#539 |
|
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeOmega3 kapsler ligger på mellom 100 - 200 kr for et glass. (Her MÅ vi jo velge kapsler siden det ikke finnes Olje). Og det er ca 60-120 kaplser i en boks... "Nok" til omtrent en mnd forbruk til én person altså om man tar 2 daglig... og et innhold på 600-1000 mg Omga3 pr kapsel. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF
|
|
|
#540 |
|
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHurra! |
|
|
|
|
|
#541 |
|
Seniormedlem
Tran er omega 3. Omega 6 er fra planteoljer, og 9 er fra mettet. I udosen er omega 9 fra kokosfett. Det finnes litt omega 3 i linfrøolje også, det er det som er i udosen. Det er erstatter dog ikke omega 3 fra fisk. |
|
|
|
|
|
#542 |
|
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeSamboeren min er skeptiker, og jeg får stadig spørsmål om hva omega 9 er godt for uten at jeg greier å svare. Kan noen hjelpe meg? Hva er det godt for og hva kan det gjøre for kroppen min? |
|
|
|
|
|
#543 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hva er Omega 9 godt for? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#544 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeVisstnok er omega 9 (som er enumettet i motsetning til 3 og 6 som er flerumettet fett) viktig for å forhindre ldl-partikler i å bli tettpakkede, som da er det dårligste av det dårlige kolesterolet. Det er i grunn det eneste jeg husker. Men kroppen klarer å produsere det selv, derfor blir det ikke ansett som en essensiell fettsyre. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#545 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Omega-3, 6 og 9 får du fra planter, fra fisk og fra dyr. Omega-3 fra fisk er ikke essensielt. Så lenge vi får ALA (den mest grunnleggende omega-3'en), så kan kroppen konvertere til de andre omega-3'ene. Jeg tror det var alle i alle fall. Man må spise mer omega-3 hvis man ikke spiser fisk siden konverteringen ikke er 100% effektiv, men man kan fint erstatte omega-3 fra fisk. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
|
|
|
#546 |
|
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeOk, jeg trodde kokosfettet var omega 9 siden det mange steder omtales som inneholdende meget mettet fett og omega 9 ikke er essensielt fett. Glemte at umettet heller ikke er essensielt. Fettstoffer er et så stort og komplisert område og med flere betegnelser for det samme, noe som skaper unødig forvirring om man bare ønsker å kjenne til hovedtrekkene. Her fant jeg en oversikt som de fleste skulle kunne fordøye om de vil vite mer litt mer enn hovedtrekkene:http://www.pratekompaniet.net/forum/...ead.php?t=2017 Sist redigert av Yrla : 29-08-11 kl 01:34. |
|
|
|
|
|
#547 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeFinnes det et alternativ til kokosfettet? Min mor reagerer allergisk på kokos, men vil gjerne ha effekten, naturlig nok |
|
|
|
|
|
#548 |
|
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Om jeg forstår denne artikkelen riktig så kan palmekjerneolje også brukes (om eller hvor man kan få tak i det vet jeg ikke). Det var også en link til noen som selger ren mct-olje i den artikkelen. Kanskje du finner noen alternativer der. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
|
|
|
#549 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeTusen takk! |
|
|
|
|
|
#550 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg tenkte også på MCT-olje, men nå vet jeg ikke om det finnes MCT-olje som ikke er laget på kokos? Kan jo godt hende hun tåler denne "renere" formen for kokosolje, men greit å være obs på i hvert fall! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:)
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? | bettyblue | Fysisk og mental helse | 0 | 02-06-11 19:53 |
| Mettet fett i kokosolje | MarianneSB | Spørsmål og svar | 1 | 25-05-11 11:25 |
| Mettet fett og Udo's Choice | kamp | Spørsmål og svar | 28 | 31-12-10 12:47 |
| Lavkarbo- redusere fett? | supha | Lavkarbo generelt | 10 | 26-05-09 22:32 |
| Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer | SusieBlues | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 16 | 26-04-09 12:30 |