|
|
#2151 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?For 46 tråder siden var det stor ståhei ang. proteiner. De fleste av dere husker vel det. I alle fall gjør jeg det. Med et grøss. Nåvel. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#2152 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?I dag har jeg hatt skikkelig skeie ut dag: Pizza til middag og is til dessert. Skulle gjerne sagt det var vondt, men må bare være ærlig og innrømme at det er leeeenge siden jeg har nytt en middag så mye....... Men etter den søte kløe kommer den sure svvie..... kjenner jo etterpå da at jeg er småkvalm og urolig i magen.... Håper bare jeg ikke får for store blodsukkersvingninger i morgen. Vi skal på tur til Albania i morgen, så da får jeg uansett en litt vanskelig matdag, rekker ikke frorkost før vi drar. Får ta det som det kommer! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#2153 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Å så bra - og ja det var jammen helt på sin plass synes jeg. Guuuud hva skulle vi gjort uten deg her inne Pruttilutt, |
|
|
|
|
|
#2154 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Sønnen er utålmodig etter en tur på nettet, så jeg må nok logge av nå. Han må få gjort seg ferdig - vi må komme tidlig i seng i kveld - opp kl. 6 (og det er 5 hjemme i Norge |
|
|
|
|
|
#2155 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Takk, vennen <3 Elsker å skrive, men er så flink til å skrive meg bort fra poengene. |
|
|
|
|
|
#2156 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
![]() |
Så gøy med bloggen Prutti'n! Jeg kan med stolthet si at jeg er 1 av 120-something
Awwww |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#2157 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Sååå hyggelig at dere er innom |
|
|
|
|
|
#2158 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#2159 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ååååh, den så namme ut!!
Ååååh, 05:30 hørtes gaaanske tidlig ut det og |
|
|
|
|
|
#2160 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Sååå stille her idag da... |
|
|
|
|
|
#2161 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Herlighet, endelig våkna jeg for en halvtime siden. Hadde en så morsom drøm om så mye morsomt (haha), så ville ikke forlate. |
|
|
|
|
|
#2162 |
|
Gjest
|
Haaaaalllloo. Jeg har ferie og DET er travelt det! Er innom og leser på telefonen, men rekker ikke logge på og skrive noe. Å pusse opp er mer jobb enn jeg tror. Sånn er det alltid, og jeg velger å ikke lære |
|
|
|
#2163 |
|
Medlem
![]() |
Så koooos hvis du får deg hund! Det er en av de største bakdelene jeg ser med å jobbe her ute.. Er man aleine er det ikke mulig å ha kjæledyr
Jeg kunne selvsagt lagt noe sånt ut på litt strategiske plasser... Men jeg er litt sånn at jeg vil liksom ikke være til bry og krevende og lage merarbeid for kokkene her heller, så det får noen andre evt ta seg av Sist redigert av Rikkem0r : 03-08-11 kl 14:37. |
|
|
|
|
|
#2164 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg er helt sjokkert over hendelsene i Oslo i dag! I tillegg blir det så overdramatisert innimellom med meldinger fra CNN og skynews som melder om 3 i arrest og en omringet bil ved Gardermoen. Politiet har jo ikke nevnt noe om det nå i pressekonferansen. |
|
|
|
|
|
#2165 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ord blir så små.... de daglige utfordringene med mat, vekt osv er bare bagateller.... ...og det verste.... om noen uker har vi sannsynligvis glemt det/fortrengt det og livet går videre med bagatellene som de største utfordringene igjen. |
|
|
|
#2166 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Enig med deg, Dollsine. Dette er nok "bare" et heads up. Det var heller ikke uventet? Vi har vel strengt tatt ventet på det siden karikaturtegningene herjet for noen år siden. Danmark fikk svi for det. |
|
|
|
|
|
#2167 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Herre gud, jeg skjønner det har skjedd ting i lille Norge i dag. Helt forferdelig. Jeg hadde ikke en gang hørt om dette før jeg leste igjennom innleggene deres her inne i dag. Jeg hadde egentlig planer å sette meg ned og svare på innlegg her og fortelle dere om en lang fin tur i dag - men nå ble det plutselig så utrolig betydningsløst. Tenker på dere alle og sender dere mange klemmer |
|
|
|
|
|
#2168 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Vi må fordøye dette alle og enhver Bente. Du er i Hellas, jeg i Trøndelag, Prutti i Tromsø og Rikkem0r ute i havet. Andre er spredt på andre plasser. Hvor vi enn er preger det oss alle. Ta vare på deg selv og sønnen din - og samles sammen med andre som også er preget av hendelsen. |
|
|
|
#2169 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så mange liv går tapt |
|
|
|
|
|
#2170 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Vi sitter alle med ettertanker, med nyhetene kontinuerlig på. Følger med på siste nytt samtidig som tankene går til de omkomne og deres pårørende, til de rammede som sitter igjen med inntrykkene og frykten og deres pårørende, til de savnede og deres pårørende. Tankene går til innbyggerne rundt, til de som hjalp til, risikerte livene for å redde ungdommen opp av vannet. Frakte dem i sikkerhet stykke for stykke. Til de som svømte, kjempet ekstra for livet. Til instansene som går inn med heltemot og omsorg. Til de som leter etter mer tragedie, til mer død og triste meldinger til dem som står på strandkanten og venter. Til dem som har bilder forevighet av skremsel, død og blod. |
|
|
|
|
|
#2171 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Mange tanker følelser og gråt etter disse forferdlige hendelsene som ryster oss. Tankene mine går spesielt til alle som er har mistet noen av sine nærmeste. Pruttilutten, du uttrykker det så utrolig mye bedre enn jeg greier selv, men jeg skriver under på hvert eneste ord. Tenker på dere alle, vi er selvfølgelig alle dypt rystet og berørt, men jeg håper ingen av dere har fått føle dette nær innpå dere. Sender dere alle masse kjærlighet og trøsteklemmer |
|
|
|
|
|
#2172 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Buskerud
Alder: 54
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?[quote=Pruttilutt;1144502]Fett forbrenner fett.
Min kostholdsfilosofi: fri fra sukker, ja takk til fett og proteiner
|
|
|
#2173 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Buskerud
Alder: 54
![]() |
Trist dag, trist tid!
Min kostholdsfilosofi: fri fra sukker, ja takk til fett og proteiner
|
|
|
#2174 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja er enig med Bente her, Pruttilutt beskriver det bedre enn jeg klarer.. Samtidig vil jeg si at jeg "har fått litt nok" av hele greia nå.. Jeg tenker virkelig på alle de som har blitt hardt rammet og sender mange varme tanker, men jeg orker ikke gå å tenke på det her hele tiden... Hver gang jeg går inn i et rom med tv er det nyheter om det som har skjedd, slår jeg opp nettavisen er det kun artikler om terror, bomber, Utøya, hver gang vi har et møte så er det snakk om at vi må ta vare på hverandre og snakke om det... Ærlig talt føler jeg at jeg nesten har snakka og hørt det "i hjel" nå... Jeg vil bare ha litt fri oppi hodet jeg.. Snakke om normale ting og få livet tilbake til normalt.. Jeg skjønner at folk har behov for å få ut det de tenker på og jeg kan gjerne snakke litt om det, men kjenner jeg er sliten av at det skal være kun det hele tiden... Idag morges da tv'n min slo seg på for å vekke meg våknet jeg til 85 bekreftede omkomne rullende nederst på skjermen, det er jo ikke fin tå våkne til... Og da slo det meg: Det skjedde i forgårs... Det har altså vært en hel dag imellom siden det skjedde, men for meg føles det som om det er mange dager og uker siden..! Akkurat som om det er alt som har vært snakk om i en "evighet" nå.. Sprø følelse.. |
|
|
|
|
|
#2175 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Endelig Fri: Føler med dere, for en tragedie for familien til kompisen til sønnen din! |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |