Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-07-11, 21:12   #1851
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Velkommen etaeb! Her er dørene høye og vide! Heng med på begge trådene du; vi har alle vært i dine sko og jeg for min del er der tildels nå og etter en restart denne uka Dette er en veldig god tråd, med masse støtte når vi trenger det. Og gode råd og krav når det er på sin plass! Folk gir av seg selv, og det er en av de tingene som gjør den bra

Det ble ikke noe vasking i kveld; fikk besøk av ei kjær venninne som fikk smaken på muffinsene mine. Og dermed kom pepsi maxen fram lell...merkelig ja.... To muffins sørget for at kh spratt opp til 29 g. Men det ble 250 g fett og 100 g protein; og det er ikke det verste. Og nå må jeg ha kveldsmat er jo sulten! Ha en god kveld alle sammen!

Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:29   #1852
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Jeg holder på å lage muffins nå jeg også og jeg gleeeder meg=) Bruker denne oppskriften:

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Ja, det er sant
Har ikke link, siden jeg fikk den av mamma, men har oppskriften her:

Blir 12 store eller 24 små muffins. Kan godt halvere oppskriften hvis du vil lage færre. Jeg har byttet ut noe sukrin med splenda, for da blir det ikke sånn "kald"-smak.

1 og en fjerdedel dl sukrin og noen ss splenda vispes porøst med 150 gram smør. OBS! IKKE smelt smøret først. Bare romtemperet i terninger.
6 egg vispes i den porøse massen
Tilsett 200 gram philadelphiaost, 1,5 ts vanilje (jeg brukte vaniljedråper)
3 ts bakepulver, en halv dl fiberhusk og 2 dl mandelmel.

Stekes ca 25 min på 200 grader. FØLG med på slutten. Hvis du liker de mykere, stek litt kortere, liker du hardere litt lenger. Jeg syntes 25 min er perfekt.

Kan også brukes som dessert med krem og bær på toppen, eller du kan fylle de med bær o.l. Kan fryses!

Bon apetit!
Isa

Jeg smakte på røren og disse tror jeg blir fantastiske Og sååå kjekt med 25 av de ferdige på et blunk Snaaart stått i 10 min nå, can't wait

Dollsine: Er det samme muffinser som du lager? Koselig med besøk Lov å kose seg litt ekstra innimellom da=) Hvorfor kutter du pepsimaxen forresten? Mistanke om partystopper/prøve å spise så ren mat som mulig, eller bare for å bli kvitt en uvane?=) Jeg kosa meg masse med pepsimax på søndag jeg, var jo så sliten Men jeg drikker normalt kun vann + kaffen min jeg da, så ser ikke på det som no prob uansett om det blir litt en gang iblandt=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:42   #1853
Dollsine
Gjest

Hei Rikkem0r: det er den oppskriften jeg bruker og ja. Og de er mye bedre enn vanlig muffins. Jeg bruker også å ha i litt kokosmel for å få annen smak; vær obs på at du må ha mer kokos enn mandelmel hvis du prøver. Det går sikkert an å ha litt cocosa på dem før en steker dem og, så blir de enda mer fettfylt

Prøver å redusere maxen fordi det er en uvane; jeg kan godt ta et glass til frokosten jeg... Og hvis jeg er sliten så er det max som teller og ikke noe annet. Jeg vet jo ikke hva som stopper hos meg, så om det er maxen eller noe annet - veit ittj som vi sier her. Så målet er å bare drikke i helgene... Og det er hardt....

Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:53   #1854
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei Rikkem0r: det er den oppskriften jeg bruker og ja. Og de er mye bedre enn vanlig muffins. Jeg bruker også å ha i litt kokosmel for å få annen smak; vær obs på at du må ha mer kokos enn mandelmel hvis du prøver. Det går sikkert an å ha litt cocosa på dem før en steker dem og, så blir de enda mer fettfylt

Prøver å redusere maxen fordi det er en uvane; jeg kan godt ta et glass til frokosten jeg... Og hvis jeg er sliten så er det max som teller og ikke noe annet. Jeg vet jo ikke hva som stopper hos meg, så om det er maxen eller noe annet - veit ittj som vi sier her. Så målet er å bare drikke i helgene... Og det er hardt....

Før var jeg veldig strikt på brus - kun til Vodka - og saft. Nå, ettersom jeg må ha de tre slurkene til medisinen, byr det meg nesten i mot. Ene og alene fordi de tre slurkene smaker blanding pepsi max og kirsebær. Grøss. Hva med et halvt glass i ukedagene og litt mer i helgene? <3

De muffinsene... Hmm... Verdt å prøve?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:01   #1855
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Skjønner, ække greit når man blir hekta på ting sånn... Jeg blir sånn med saft i perioder, men heldigvis ganske kortvarig Jeg synes det er kjempebra at du prøver så godt du kan jeg, så du må ikke være altfor for hard med deg selv.. Du har jo uansett redusert

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Før var jeg veldig strikt på brus - kun til Vodka - og saft. Nå, ettersom jeg må ha de tre slurkene til medisinen, byr det meg nesten i mot. Ene og alene fordi de tre slurkene smaker blanding pepsi max og kirsebær. Grøss. Hva med et halvt glass i ukedagene og litt mer i helgene? <3

De er verdt å prøve Jeg brukte oppskriften som den var, har ikke kokosmel heller jeg=) Og de var digg!=) Så jeg forta meg å lage meg mat så jeg ikke skulle trykke i meg en hau og bli mett på de For 2 gikk fort i magen

Gammel 13-07-11, 22:14   #1856
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

I ettermiddak kom sønnen min hjem igjen etter å ha vært på ferien med faren sin. Kjempekoselig, savner han når han ikke er her Så vi har kost oss med kylling-burrito til han og salat med kylling burritokjøtt, rømme og ostesnacks. Ble litt senere middag enn vanlig, så er fremdeles god og mett

De muffinsene dere viste så virkelig gode ut, tror jeg må prøve meg på å bake de en dag. Sikkert lurt å legge de fleste rett i fryseren - det farlige med å lage slikt noe er at man gjerne spiser allllllt for mye. -Er jo helt sulteforet på denslags nå

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:16   #1857
Dollsine
Gjest

Om de er verdt å prøve. Du trenger ikke spørre en gang! Jeg har alltid i fryseren; kjekt ved besøk, kjekt å ha med. Jeg tar med når jeg besøker andre; du skjønner jeg bakte muffins i dag sjøh.... De vitale tallene for muffinsene er: 4,25 kh, 12,4 g fett og 8,15 g prot. Dette er med mandelmel, med kokos blir det litt anerledes. Og de er mettende!

Ha ha ha; du tror jeg greier meg med et halvt glass en dag...Not.... Jeg har prøvd å ta ett, men på en eller annen merkelig måte har jeg plutselig sjenket to...Tidligere kjøpte jeg to halvlitere til helga; en til fredag og en til lørdag. Nå kjøper meg en kasse 1,5 litere på MEGA (tilbud...). Dessverre. Men jeg kan hvis jeg vil. Spørsmålet er om jeg vil.

Medisinene dine høres ikke gode ut jenta mi! De finnes ikke i tablettform da, så du slipper kirsebærsmaken? Kan jo ikke si at du skal ta litt syltetøy etterpå heller for å få annen smak i munnen Det fungerte alltid for mine barn.

Maten for morgendagen er nå på plass; omelett med bacon, ost og cocosa + Pruttisalat med bacon til lunk. Og ostekjeks til reservemat sammen med tubeost. Genialt tenker jeg! Blir vel å ta et solid magadrag ved behov

Jeg lurer på om dere har noen erfaring med å steke i/med cocosa? Omelettene mine blir mer som eggerøre når jeg steker dem; enten er det cocosaen eller så er stekepanna (teflon) ødelagt. Bare så rart det kom samtidig som jeg begynte med cocosa i maten.

Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:26   #1858
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Ha ha ha; du tror jeg greier meg med et halvt glass en dag...Not.... Jeg har prøvd å ta ett, men på en eller annen merkelig måte har jeg plutselig sjenket to...Tidligere kjøpte jeg to halvlitere til helga; en til fredag og en til lørdag. Nå kjøper meg en kasse 1,5 litere på MEGA (tilbud...). Dessverre. Men jeg kan hvis jeg vil. Spørsmålet er om jeg vil.

Jeg lurer på om dere har noen erfaring med å steke i/med cocosa? Omelettene mine blir mer som eggerøre når jeg steker dem; enten er det cocosaen eller så er stekepanna (teflon) ødelagt. Bare så rart det kom samtidig som jeg begynte med cocosa i maten.

Vi får være syndere sammen Dollsine, jeg drikker også Pepsi Max, og jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for det heller Noe må man ha lovt til..... Testet i en periode ut å kutte det for å se om det hadde noen innvirkning på vektnedgangen - og det betydde ingenting for meg

Jeg steker som oftest i smør jeg, synes det smaker bedre, bruker cocosa mest i te, sjokoladen jeg lager, evt som ekstra fetttillskudd hvis jeg lager noe som i utgangspunktet er for magert

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:36   #1859
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Vi får være syndere sammen Dollsine, jeg drikker også Pepsi Max, og jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for det heller

Jeg steker som oftest i smør jeg, synes det smaker bedre, bruker cocosa mest i te, sjokoladen jeg lager, evt som ekstra fetttillskudd hvis jeg lager noe som i utgangspunktet er for magert

He he he; har heller ikke dårlig samvittighet; den var så syk en gang at den døde.... Jeg steker ikke i cocosa; jeg fyller på med smør når jeg skal steke, men har cocosa oppå omeletten når den ligger og godgjør seg sånn at det trekker nedi. Må sjekke panna mi tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:41   #1860
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

I ettermiddak kom sønnen min hjem igjen etter å ha vært på ferien med faren sin. Kjempekoselig, savner han når han ikke er her Så vi har kost oss med kylling-burrito til han og salat med kylling burritokjøtt, rømme og ostesnacks. Ble litt senere middag enn vanlig, så er fremdeles god og mett

De muffinsene dere viste så virkelig gode ut, tror jeg må prøve meg på å bake de en dag. Sikkert lurt å legge de fleste rett i fryseren - det farlige med å lage slikt noe er at man gjerne spiser allllllt for mye. -Er jo helt sulteforet på denslags nå

Så koselig med sønnen hjemme igjen da Minner meg på at jeg kanskje skulle kommet meg en tur til mamma på besøk igjen også, det er bare litt ekstra tiltak nå pga maten og sånn liksom.. Hu har jo ikke heeelt trua på det her, gleder meg til jeg kommer litt ned i vekt og kan vise til det istedetfor "det jeg vet" altså.. Dumt når jeg ikke kan spise den maten de lager også liksom.. Men, men=)

Ja, de var skikkelig gode=) Jeg skal nok ta litt ekstra søtning i neste gang.. (visste jo ikke hva litt splenda var jeg ) Ikke egentlig for mi egen del, men tenker de er fine å ta frem til besøk og de fleste vil nok ha litt mer søtt enn hva jeg ser på som nødvendig for at det smaker smashing =) 18 av de jeg lagde har nå gått i fryseren, 5 ligger i pose på benken og 2 i magen min Kjekt med forrett til middagen/kveldsmaten

Husker ikke om jeg har skrevet det i forbindelse med handlingen av Udo's, men det er i forbindelse med denne tråden at jeg nå har begynt med Udo's og cocosa som kosttilskudd.. Den brosjyren jeg linka til beskrev jo det hele veldig bra synes jeg da, så dette har jeg igrunn litt trua på

Gammel 13-07-11, 22:47   #1861
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

He he he; har heller ikke dårlig samvittighet; den var så syk en gang at den døde....

Bare tenkte på de tallene for røra..? Jeg har ikke regna på det selv serru, 4,25g KH på hva? Fint å spare bryet med regninga Så inne i tråden hvor oppskriften er at noen hadde regna ut 16g på hele røra(med 50/50kokosmel/mandelmel), så bare lurer=)

Gammel 13-07-11, 22:52   #1862
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Bare tenkte på de tallene for røra..? Jeg har ikke regna på det selv serru, 4,25g KH på hva? Fint å spare bryet med regninga Så inne i tråden hvor oppskriften er at noen hadde regna ut 16g på hele røra(med 50/50kokosmel/mandelmel), så bare lurer=)

Godt spørsmål!
Jeg har laget denne på diett.no:
100 g - Mandelmel
50 g - Fiberhusk
100 g - Philadelphia natuell, Kraft
4 L (large) - Egg, rå
20 g - SUKRIN
75 g - Ekte Meierismør TINE
10 g - Splenda

Blir 12 store eller 24 små muffins. Kan godt halvere oppskriften hvis du vil lage færre. Jeg har byttet ut noe sukrin med splenda, for da blir det ikke sånn "kald"-smak. 1 og en fjerdedel dl sukrin og noen ss splenda vispes porøst med 150 gram smør. OBS! IKKE smelt smøret først. Bare romtemperet i terninger. 6 egg vispes i den porøse massen Tilsett 200 gram philadelphiaost, 1,5 ts vanilje (jeg brukte vaniljedråper) 3 ts bakepulver, en halv dl fiberhusk og 2 dl mandelmel. Stekes ca 25 min på 200 grader. FØLG med på slutten. Hvis du liker de mykere, stek litt kortere, liker du hardere litt lenger. Jeg syntes 25 min er perfekt. Kan også brukes som dessert med krem og bær på toppen, eller du kan fylle de med bær o.l. Kan fryses!

Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:55   #1863
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Dollsine: Det er dessverre tabletter. De løser seg opp når de når fukt. Kan legge en på vasken etter dusjing og se den smuldrer seg. Så fort inn og fort ned. :P

Får prøve de muffinsene i helgen, og så rett i fryseren så jeg er klar til mandag. Nå har venninna mi henta vekta, får den enten kvelden siste i måneden eller tidlig på morgenen 1. august, alt ettersom når hun jobber. Blir spennende.

Brukte en stund å steke i cocosa, men synes maten mangler smak da. Steker i MASSE smør, og cocosa en sjelden gang i kaffen. Helst i konfekten

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:59   #1864
bente1
Seniormedlem

He he he; har heller ikke dårlig samvittighet; den var så syk en gang at den døde....

Hehehe - ja vi damer går da jammen rundt og har dårlig samvittighet for nok, om vi ikke skal ha det for litt pepsimax i tillegg!

RikkemOr: Blir spennende å høre hvordan det går for deg med de olje-tilskuddene. Foreløpig tenker jeg at jeg greier meg med Cocosa, har prøvd Udos tidligere og er ikke så glad i smaken, blir litt som tran for meg, det orker jeg heller ikke ta. -Men får heller revurdere om du synes du får gode resultater av det

Gammel 13-07-11, 23:05   #1865
bente1
Seniormedlem

Nå har venninna mi henta vekta, får den enten kvelden siste i måneden eller tidlig på morgenen 1. august, alt ettersom når hun jobber. Blir spennende.

Brukte en stund å steke i cocosa, men synes maten mangler smak da. Steker i MASSE smør, og cocosa en sjelden gang i kaffen. Helst i konfekten

Spennende å se hvordan det går Pruttilutt! Kjempelurt å kvitte seg med vekta! Jeg har en krangel med meg selv hver eneste morgen - har så lyst til å gå på vekta, men prøver å begrense meg til en gang i uka....

Jeg gjør det samme - ingenting smaker som skikkelig SMØR Cocosa i teen jeg da - kaffen min er jeg såååå glad i -den må være helt svart uten noen tilsetning

Gammel 13-07-11, 23:17   #1866
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Det bare kom, et lite dikt, til trøtte øyne. På dialekt, håper den er overkommelig

Å savn en skatt kan gi følelsen om å føl sæ forlatt
Ensom og tom, overflod av hjerterom
Går alt til spille? Ka vil framtida gi?
Tålmod og positivitet - e ord som for mæ e vanskelig å si

Man må vel prøv, akk og sukk
Enda en gang? Som om dette ikke va nok
Å tilgi sæ sjøl for alle alle de feiltrinn man har gjort
Det vil ikke bli lett og gjøres heller ikke fort

Uansett alder - det skjønna æ nu
At tungt e det uansett, kan du tru
Grip tak i de gode stundan man har
Forumvenna eller en time i et badekar

For mye støtte og råd har æ fått
Det har varma mitt hjerte, det har vært trygt og godt
Man må gi av sæ sjøl førr å få noe igjen
Timan med dåkker vil æ aldri glem

Gammel 13-07-11, 23:18   #1867
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Godt spørsmål!
Jeg har laget denne på diett.no:
100 g - Mandelmel
50 g - Fiberhusk
100 g - Philadelphia natuell, Kraft
4 L (large) - Egg, rå
20 g - SUKRIN
75 g - Ekte Meierismør TINE
10 g - Splenda

Blir 12 store eller 24 små muffins. Kan godt halvere oppskriften hvis du vil lage færre. Jeg har byttet ut noe sukrin med splenda, for da blir det ikke sånn "kald"-smak. 1 og en fjerdedel dl sukrin og noen ss splenda vispes porøst med 150 gram smør. OBS! IKKE smelt smøret først. Bare romtemperet i terninger. 6 egg vispes i den porøse massen Tilsett 200 gram philadelphiaost, 1,5 ts vanilje (jeg brukte vaniljedråper) 3 ts bakepulver, en halv dl fiberhusk og 2 dl mandelmel. Stekes ca 25 min på 200 grader. FØLG med på slutten. Hvis du liker de mykere, stek litt kortere, liker du hardere litt lenger. Jeg syntes 25 min er perfekt. Kan også brukes som dessert med krem og bær på toppen, eller du kan fylle de med bær o.l. Kan fryses!

Men duuuu, det står ikke samme i oppskriften som det du har lagt inn der Og hvordan er forholdet mellom dl/vekt mandelmel? er 2dl=100g? Igjen spør jeg bare fordi jeg lurer og ikke har tenkt på å veie selv altså... Kan jo alltids gå på kjøkkenet å helle ut for å veie og så hive oppi posen igjen så klart men Jeg lurer på om jeg bare skal tenke ca 1g KH per stk så jeg er heeelt sikker på at jeg ikkeundervurderer de jeg Lat jeg? Neeeei

Jeg er spent selv jeg Bente!=) Udo'sen synes jeg gikk helt fint igrunn.. Smakte ikke godt, men brakk meg ikke liksom... Minte meg nesten om no sånn smak jeg har kjent i lavkalori-shake

Gammel 13-07-11, 23:29   #1868
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Fiiiin dikt Prutti'n *gåsehud*

Gammel 13-07-11, 23:49   #1869
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Takk

Gammel 13-07-11, 23:50   #1870
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Rart hva litt kreativitet i overtretthetens rus kan finne på.

Anywhere you are, I am near
(Kor enn du e, så e æ dær)
Anywhere you go, I'll be there
(Kor enn du går, æ e me dæ)
Anytime you whisper my name, you'll see
(Kvær gang du tenk på mæ, så vil du se)
How every single promise I keep
(at ka enndet va æ sa, så meint æ det)
Cuz what kind of guy would I be
(Førr kem vil vel vær den)
If I was to leave when you need me most
(Som forlat dæ når du treng mæ mest)

What are words
(Ka e verdien av ordan du sir)
If you really don't mean them
(Når du egentlig ikke mein dem)
What are words
(Ka e vel hensikta)
If they're only for good times
(Når intensjonan e så feil)
When it's love
(Når det e ekte, ja)
Yeah, you say them out loud
(Ikke hold dem inne)
Those words, They never go away
(Det e verdt det, si dem høyt)
They live on, even when we're gone
(Det vil gå bra, bare du har trua)

Gammel 13-07-11, 23:50   #1871
bente1
Seniormedlem

Åååå Pruttilutt, nå fikk jeg tårer i øynene Så fint! Og tusen takk for at du deler og at du er akkurat du

Gammel 13-07-11, 23:52   #1872
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Åååå Pruttilutt, nå fikk jeg tårer i øynene Så fint! Og tusen takk for at du deler og at du er akkurat du

<3 Selv takk, Bente, Rikke og Dollsine

Gammel 13-07-11, 23:52   #1873
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Rart hva litt kreativitet i overtretthetens rus kan finne på.

Anywhere you are, I am near
(Kor enn du e, så e æ dær)
Anywhere you go, I'll be there
(Kor enn du går, æ e me dæ)
Anytime you whisper my name, you'll see
(Kvær gang du tenk på mæ, så vil du se)
How every single promise I keep
(at ka enndet va æ sa, så meint æ det)
Cuz what kind of guy would I be
(Førr kem vil vel vær den)
If I was to leave when you need me most
(Som forlat dæ når du treng mæ mest)

What are words
(Ka e verdien av ordan du sir)
If you really don't mean them
(Når du egentlig ikke mein dem)
What are words
(Ka e vel hensikta)
If they're only for good times
(Når intensjonan e så feil)
When it's love
(Når det e ekte, ja)
Yeah, you say them out loud
(Ikke hold dem inne)
Those words, They never go away
(Det e verdt det, si dem høyt)
They live on, even when we're gone
(Det vil gå bra, bare du har trua)

Den sangen der OG historien bak er bare så fantastisk! Kjenner det langt inni meg når jeg ser den video'n på youtube

Gammel 13-07-11, 23:59   #1874
bente1
Seniormedlem

Nå er det nattatid her.
Ble veldig emosjonell her i kveldingen nå, utrolig glad for at jeg ble med i denne tråden, takk kjære venner - Er så glad i dere jenter og til dere.

Gammel 14-07-11, 00:01   #1875
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Sove godt Bente og drømme søtt Og enig, beste tråden og gjengen vi har her! Glad i deg og natta

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.