| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Tips for mat på båtferie?Startet opp på ketolysekuren igår (igjen)og har ett lite dilemma.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips for mat på båtferie?Du trenger jo ikke utsett alt, bare kjøre lavkarbo så godt du klarer i ferien. Hold deg unna de verste karbobombene så langt det lar seg gjøre, så er du jo allerede ferdig med abstinensene til du skal over på ketolyse etter ferie!
Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips for mat på båtferie?Jeg har med meg en haug med knekke brød, ei spekeskinke, masse egg, skinkebokser, minimais, sjampinjonger og wokblanding. I fjor blei det mange frokost og lunsj som bestod av eggehakk og spekeskinke. Så når jeg fikk mulighet til å handle salat, blomkål, brokkoli og tomater, fråtsa jeg i det før det blei boksmat og eggehakk igjen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Sv: Tips for mat på båtferie?
Makrell i tomat tåler romtemperatur, småbokser med leverpostei, svolværpostei... spekeskinke var et godt tips også! Om du får plass til majones i kjøla så kan det brukes på knekkebrødene for å få opp fettprosenten. Et glass Cocosa, det tåler også romtemp. Den kan du bruke på knekkebrødet, i kaffen og jeg har hørt noen som tar en t-skje bar (men det orker ikke jeg). |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Easylife
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Tips for mat på båtferie?Hadde det kunnet fungere å ha varer i en vanntett sekk og festet den i båten? Rett og slett brukt vannet til å kjøle med |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: Tips for mat på båtferie?Smør tåler romtemperatur over lenger tid (like lenge som smørboksen varer når vi er på tur). Bare ikke la den stå i sola. Grønnsaker har også overraskende bra holdbarhet bare de får luft. Avokado, tomat, paprika og kinakål (og de andre faste salathodene) går fint noen dager. Alternativt kan du ta med hodekål og en osthøvel og høvle av "salat". Egg holder også fint i romtemperatur. Alt som finnes på tube/i boks. (Makrell i tomat/sardiner/tunfisk/sjampinjong osv)
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#7 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: Tips for mat på båtferie?Jippi!! Her var det mange gode tips |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 64
![]() ![]() |
Sv: Tips for mat på båtferie?Torskerogn på boks, stekt i skiver med remulade og sitron... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||