| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#51 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?
Pulver på ketolyse?
Bare kjekt å hjelpe om jeg kan |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#52 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() |
Nei jeg mistet tålmodigheten dessverre, å endte på pulver i 2,5 uke, er tilbake på ketolyse nå, syns vektnedgangen gikk for sakte,men har brukt de 2,5 ukene til å sette meg enda bedre inn i boken, lest tråder, og blogger i haugesvis, å er mer innstilt nå, så satser på at jeg får det til nå |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF
|
|
|
#53 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?Fraværet av karbohydrater er ingen av/på-bryter for fettforbrenning: det kan gå lang tid etter et måltid før kroppen lager glukagon og veksthormon som vrir energibruket over på fett. Spesielt hos dem som er insulinresistente.
Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD
|
|
|
#54 |
|
Seniormedlem
![]() |
Ja det gjorde faktisk det, fikk motivasjonen på skinne rigjen, å jeg fikk satt meg skikkelig inn i kuren, jeg trodde virkelig jeg hadde gjort det sist gang også, da hadde jeg lest i en mnd før jeg begynte, men det var ikke nok, men nå føler jeg at jeg har bedre taket på det, å er virkelig motivert |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 44
![]() |
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?Jeg skal kansje å i bryllup i sommer, men det er mitt eget! Vi har tenkt å holde det veldig enkelt, med grilling i hagen til sommerhuset vårt. MEN jeg nekter å gifte meg før jeg er fornøyd med vekta mi... Har bare tenkt å gifte meg en gang, og da vil jeg være smashing!!! Vi har utsatt det i noen år pga graviditet og mangel av tid til planlegging, men jeg blir 30 i august, og har lyst å gifte meg før det... Skulle helst startet med ketolyse lenge før, men jeg er hvertfall begynt! Håper bare at når sommeren kommer, at jeg er mye mindre enn nå, for vi må vel begynne å planlegge snart .... |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Medlem
Hvor: Bodø
Alder: 44
![]() |
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?Dette hadde vel ikke noe med tema å gjøre, men det gikk litt fort i svingene, og jeg trodde jeg var på alt mulig tråden, hehe...sånn kan det gå når jeg har ei lita jente som kommer å spør om alt mulig mens jeg skriver |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
![]() |
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?Jeg har brukt over ett år! Nå har jeg egentlig avslutta kuren, men ikke kostholdet. Men er ikke så strikt med karbene lenger. Etter flere platåer viser det seg at NÅ går vekta nedover igjen..... Så nå tar jeg et par kg til. Så det er ikke godt å vite hva som skjer |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo
|
|
|
#58 |
|
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?Gikk ned 10 kg på 3 uker, så stagnerte det, men ser ut som den nå er igang igjen |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#59 |
|
Seniormedlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Gjest
|
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?Nå har jeg gått i 14 dager og ikke gått ned et gram, men bare gått opp. Så jeg har tatt et valg om å avslutte kuren, da den forrige var bedre. Da kunne jeg til og med skeie ut på lørdagene med smågodt og allikavel gå ned noen gram iallefall i uka! |
|
|
|
#61 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ikke meningen at det skulle svi,traff jeg midt i kanskje? Hensikten var å opplyse om at man MÅ følge noe til punkt og prikke, kjøpe boka og sette seg godt inn i noe om man ønsker resultat... Siden du ikke har gjort det - og nå avslutter "kuren" du halvveis har fulgt i to uker - vel, du har kanskje mer suksess med metoder du har brukt før og faktisk kjenner godt til. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
|
|
|
#62 |
|
Gjest
|
Nei du traff ikke midt i , da jeg har en samboer som har gått på samme kuren, så føler jeg har gjort mye riktig. Men når jeg ikke går ned men faktisk opp 3 kg på 14 dager på denne kuren. Ja da tørr jeg rett og slett ikke gå på denne noe mer dessverre. Har for mange kg til å tørre det |
|
|
|
#63 |
|
Gjest
|
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?Jeg har skeiet ut i helga med smågodter og potetgull. åh det var godt å få gå på do igjen ,. Har jo hatt forstoppelse nå i 5 dager med ketolysekuren. Nå skal jeg begynne på Grete Roede igjen, men holde meg på lavkarbo, uten ris,pasta og potet. Men blir nok å spise noen syr av og til |
|
|
|
#64 |
|
Seniormedlem
Bare pass på å spise nok fett når du kutter så mye karbo |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Seniormedlem
Høres fornuftig ut. Du er klar over at ferdigmaten fra spisdegslank er BÅDE lavkarbo og lavkalori? Ligger på rundt 12-1300 kcal pr dag - 5 måltider den menyen jeg spiste ihvertfall |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Gjest
|
10 kilo på tre uker |
|
|
|
#68 |
|
Gjest
|
Nei da hadde jeg også garantert fortsatt!! |
|
|
|
#69 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?Du behøver da ikke å slette deg selv herfra. Er jo bare å la være å poste, om du ikke ønsker å frekventere forumene lengre. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| En vanlig dag.. | tattoogl | Lavkarbo generelt | 3 | 23-01-11 04:39 |
| Hvor mye er vanlig å gå ned i uken? | vimsi | Ketolysekuren | 1 | 28-02-10 15:37 |
| Hvor mye er vanlig å gå ned i uka? | Tojne | Ketolysekuren | 7 | 25-02-10 11:24 |
| Hvor mange karber innholder et "vanlig" kosthold | Gabben | Spørsmål og svar | 7 | 15-05-09 15:36 |
| Hvor mye mat er vanlig for sånne som oss? | smilefjes | Lavkarbo generelt | 4 | 04-08-08 20:49 |