Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Msg?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-07-06, 14:25   #1
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Msg?

Vel, krydderfriken i meg kom over et Hindu-glass jeg ikke hadde sett før, og måtte seff raske det med meg - kunne jo være jeg kunne bruke det til noe.
Søker litt på nettet, og ser det står oppført som en smaksforsterker. Hva i huleste skal dette bety? Noen som bruker / har brukt det? Og evt - til hva?

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-07-06, 15:26   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Msg?

Lenke om msg

Jeg unngår å bruke det.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 00:54   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Super link, Lise!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 11:17   #4
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Super link, Lise!

Ja, den var finfin, men jeg skjønner ikke helt hvorfor de selger msg på eget glass i krydderhyllen om det er så ille. Og, når det stort sett er tilsatt allerede der det "skal" tilsettes, så - vel - hva er vitsen?

AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 12:54   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det er jo ikke alle som synes det er så ille... Og man kan jo ikke helt vite heller. Det er vel sånn at noen reagerer og noen ikke.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 14:35   #6
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Lise

Det er jo ikke alle som synes det er så ille... Og man kan jo ikke helt vite heller. Det er vel sånn at noen reagerer og noen ikke.

Sant nok. Men jeg tror nok det blir stående urørt hos meg til det blir lempet.
Vel vel. Var verd et forsøk.

Gammel 12-07-06, 14:37   #7
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Sorry, ikke meningen å ødelegge morroa.

Gammel 12-07-06, 14:59   #8
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Lise

Sorry, ikke meningen å ødelegge morroa.

Går bra - you live, you learn. Bedre det.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.