Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hoodia Gordonii

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-10-05, 12:05   #1
garlic
Juniormedlem

garlic sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vesterålen
Alder: 55
garlic er på en erverdig vei
Wink

Hoodia Gordonii

Halloen alle dere kunnskapsrike lavkarbere
Noen som har erfaring - kan si noe om kosttilskuddet Hoodia Gordonii?
Har lest litt, og er nysgjerrig

garlic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litekarb Svar med sitat
Gammel 24-10-05, 12:35   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hoodia Gordonii

Hoodia Gordonii ?

Dette er et "naturmiddel" som skal hemme sultfølelsen - slik at en spiser mindre og derved er det jo penger ut vindu og totalt bortkasta penger for oss på lavkarbo - iallefall for de på Ketogene dietter, da ketose også har den fine effekten at sultfølelsen forsvinner.

Vi anbefaler ikke slankemiddler i denne formen her inne. Vi anbefaler i visse tilfelle kosttilskudd/mineraltilskudd som f.eks. krom for å hemme søtsuget, men midler som fjerner sultfølelse, fiber som fyller magen etc. - slike er unødvendige på lavkarbo !

Vil heller tro at slike midler er brukbare på lavkalori diett, der man blir sulten fordi man ikke KAN spise så mye man vil.....

Så spiser du lavkarbo kan du spare de kronene !!

Gammel 24-10-05, 12:39   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Garlic - Men jeg ser hvorfor du spør. Siden Google annonsene forumet her er forpliktet til å vise reklamerer for det her..... Huff da.....

.....om det tycker jag inte..... HP ??? Gis det ikke feil signaler her ?? Er det noe vi kan gjøre ? Ser lett av folk kan tro VI står inne for produktene ?

Gammel 24-10-05, 12:59   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Vi kan blokkere dem. Raportere uønskede annonser ja.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-10-05, 13:04   #5
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg ønsker også å framheve at de er annonser mer.

Tror mange av dem som går for disse vidundermidlene ikke er klar for lavkarbo heller, de er på leting etter sitt neste quickfix...

Artikler om hva vi mener om det som annonseres er også nyttig

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hoodia - det neste store. Faxe83 Kosttilskudd 7 29-07-05 08:53

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.