Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Stopp i nedgang med light-brus?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 11:08   #1
Specialized
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Specialized er på en erverdig vei

Stopp i nedgang med light-brus?

Ser mange skriver at så lenge det er aspartam som er brukt som søtningsmiddel, så kan en trygt innta varene i ketose. Opplever alle at det går helt fint?

Jeg begynte søndag 27. februar, første uka var -3kg, men jeg savnet annet å drikke enn vann, drakk ikke brus til vanlig, men drakk mye juice og en del melk, så jeg fant en åpenbaring i 7up Free. Supergod light-brus. Har vel drukket en 1.5 liter til dagen i tillegg til 1.5-2 liter vann, og vektnedgangen siste uka har vært bortimot null. Andre som har tilsvarende erfaringer?

Tenker det blir slutt på brusen nå, så får en prøve å leve på vann igjen...

Specialized er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 11:22   #2
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Stopp i nedgang med light-brus?

Her kan det være flere årsaker.

Den første uka går man ofte mye ned, og det meste er vann. Kan være at kroppen din stopper opp litt for å finne ut hva som foregår.

Noen får full stopp i vektnedgangen av sukkerfri brus.

Jeg vil uansett anbefale, hvis du klarer det, å holde deg unna søte produkter (også kunstige søtede produkter) de første 4-6 ukene av kuren. For mange vil sukkerfri drikke også opprettholde søtsuget, noe som gjør at man går rundt og har lyst på ting man ikke skal spise eller drikke på ketolyse. Det er hardt, men absolutt verdt det

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Light brus Camillas Spørsmål om matvarer og oppskrifter 11 08-10-09 10:25
Light-brus Paris Generell diskusjon 33 07-09-09 07:57
Fort nedgang i kilo den første veka, deretter stopp nattinatt Ketolysekuren 0 21-08-09 19:36
Light brus Euroslankerinnen Eurodiett 3 18-04-07 17:40
Pepsi max/light brus eller "vanlig" brus?? Tusta Barns kosthold 13 19-02-05 19:35

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.