| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
![]() ![]() |
Litt hjelp til å "tolke" næringsinnhold?Se på denne: |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
|
|
|
#2 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt hjelp til å "tolke" næringsinnhold?Du skal regne 11 karber pr 100 gram i denne isen. Dvs. at det er 110 karber i hele boksen (1 kg).
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#3 |
|
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Litt hjelp til å "tolke" næringsinnhold?Takk Nille! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 42
![]() ![]() |
Sv: Litt hjelp til å "tolke" næringsinnhold?Det har vært en tråd her inne tidligere om en is fra isbilen eller hjem-is som inneholdt lite karber.. Tror den var i porsjonspakninger?
|
Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen
|
|
|
#5 |
|
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Litt hjelp til å "tolke" næringsinnhold?Skal prøve å lage selv, se hvor mye pes det er |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |