Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Utskjeielser

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-02-07, 15:59   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Utskjeielser

I noen år har kavaleren min og jeg pleid å dra til Dublin for å gå fra pub til pub bare for å høre på myyyyye live musikk og drikke øl

Nå står en slik tur for døren igjen da.... 4 dager med øl og pubmat og myyyyye musikk.....

Er det noen som vet om de selger lowcarb øl på utesteder i utlandet?

Og hvis ikke, hvor lenge må jeg anse kuren min som spolert da ølinntaket sannsynligvis ikke er det man vil kalle moderat??? (pleier å gå ca 10 halvlitere hver dag, minst, men det ølet vi drikker er svakere enn det norske, ca 3.5% og vi går mye rundt omkring )

Skal begynne på ny frisk med eeen gang vi kommer tilbake

Kanutten

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 16:28   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Utskjeielser

Du vil sikkert gå opp en eller to kilo (i vann), også tar det 48 timer før karbohydratlageret ditt er tømt etter at du kommer hjem.

Gammel 03-02-07, 16:32   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Du vil sikkert gå opp en eller to kilo (i vann), også tar det 48 timer før karbohydratlageret ditt er tømt etter at du kommer hjem.

DET overlever jeg !!!!
Takker

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 17:42   #4
stinasol
Seniormedlem

stinasol sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 45
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

ja min erfaring er at jeg går ned første dagen etter alkohol og så opp 1-2 kg men det er vekke etter 2-3 dager igjen håper dere får en kjempe kjekk reise da

stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 17:57   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

ja min erfaring er at jeg går ned første dagen etter alkohol og så opp 1-2 kg men det er vekke etter 2-3 dager igjen håper dere får en kjempe kjekk reise da

Vi får det, vet hva vi går til

Synes du har vært faaaaabelaktig flink

Sånne som deg motiverer !!

Gammel 03-02-07, 18:00   #6
stinasol
Seniormedlem

stinasol sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 45
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

takk

stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.