Tråd: Kviseutbrudd!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 18:51   #1
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Kviseutbrudd!

Yikes.. Jeg trodde man fikk bedre hud av lavkarbo men.. Med det samme jeg la om fikk jeg finere hud men nå.. SER IKKE UT!

Ørten kviser på haken og ved nese og munn

Og enda har jeg sluttet på p-piller, gått uten en mnd nå og ser helt grusomt ut. Jeg trodde lavkarbo uten ppiller skulle få kontroll på hormonene og ikke gjøre det verre :O Har ikke hatt så mye kviser siden jeg brukte et annet ppille-merke. Da fikk jeg krem hos legen til å ta bort kvisene, og den bruker jeg aldri igjen. Kvisene forsvant... og resten av huden var kjempesår og knallrød. Finere med kviser da..

Noen som har noen råd? Kan det være noe mat som gjør det? At det er kroppen sin måte å reagere på? For hormonene kan det vel ikke være? Håpløst. Er 26 år og ser ut som en kvisete fjortis Ikke er det noe pent heller, og jeg jobber i servicebransjen, lite kult å stå der som et kvisetryne :|

Hjeeeeeelp! :P

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat