Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 18:47   #37
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Blodpris på fløte

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Det er enda billigere i Danmark generelt, vet ikke om det gjelder meieriprodukter.

Kjøtt og ost er billigere i danmark enn andre plasser i skandinavia. Alt annet er DYRT! Grønnsaker kan f.eks koste 3 ganger så mye som her i norge (husker da jeg bodde der hadde de champignong til nesten 200kr kg!) Melkeprodukter er sånn midt på treet, men ikke noe å spare i lengden.

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg tenkte på å ta ferga til danmark for å kjøpe, men det tar jo over et døgn tilbake. Men den langtidsholdbare fløten fra Sverige tålte å oppbevares litt i romtemperatur. Vet ikke helt hva de har av sånt i Danmark da..

Ta med en kjølebag og ha på lugaren, også kjøper du et par poser med frosne ting å hive i kjøleboksen sammen med tingene. Da holder deg seg kaldt