Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 17:59   #380
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Kanskje du skal få deg en ny katt.....

Hehe, neppe! Det holder med én, i hvert fall når man bor i en leilighet på tredve kvadrat. Ellers har Zappa nok av kompiser i bakgården her, så han får vel både sosialisert seg, og lekt fra seg (På den annen side, så er det i grunn bare å sette en stol utenfor vinduet, så har jeg minst to "nye" katter i løpet av kort tid. Takk og pris er det bare min katt som er såpass stor og har nok spenst til å hoppe de drøye halvannen meterne til vinduskarmen min).

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Du klarer ikke å bygge litt annerledes da?

Det blir vel litt det. Altså, den har tre platåer, hvorav ingen blir brukt, KUN klorestolpene, så målet er vel å få til en liten gulvplatting med en av de større klorestolpene og en platting på toppen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat