Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 15:04   #29
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Blodpris på fløte

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Mannen min har fått anbefalt slike enzymer i tablettform av sin mor (sykepleier, helsesøster og jordmor). Skal visstnok hjelpe for dem som reagerer på melkeproteinet. Vet ikke om det er mulig å bøtte i seg akkurat, men da slipper man kanskje de verste konsekvensene. Det er jo melk i søren meg ALT Så gjenstår det å se om mannen min greier å komme seg til doktor for en resept på slike vidunder-enzymer

Åh, det er på resept? Vet du hva disse enzymene heter? (Tenker svensk helsekost, som er litt mer romslige enn norske ...). Det hadde i tilfelle vært genialt, ettersom jeg jo er en ostoman, og kunne tenkt meg å i hvert fall spise ost en gang i blant ..!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat