Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 13:46   #78
suverene severina
Medlem

suverene severina sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hedvig: jeg tror (men har ikke sjekket ordentlig med "bibelen" = SB-boka i det siste) at rømme etc. er ok. Når man lager en saus så bruker iallfall ikke jeg store mengder uansett - kanskje ett lite lettrømme beger f.eks. Dessuten går det an å bruke kesam, inbiller meg at det er lettere enn rømme. Jeg bruker og matfløte, det er iallfall lettere enn vanlig fløte.

anette76: kan du utdype pizzasnurrer? eller fortelle hvor jeg finner oppskrift til det? Interessert i alt som kan skape variasjon i dietten. Også misunner jeg de som kan trene - her blir det lite før neste uke pga kiropraktor, og neste uke er ganske travel , så da blir det vel lite da og.

Men - jeg skal på tangokurs i helga sammen med mannen, så det blir kanskje litt trening (selv om jeg ikke er helt sikker på effekten når det må konsentreres om steg og sånt....)

I dag er jeg superfysen på frukt (!)... Vi har fruktkurv på jobben og det kom ny i dag = masse godt som ser fryktelig fresht ut. Skal være konsekvent på fase 1 noen uker til, så jeg får bare overse det. burde tydeligvis tatt med noen cherrytomater - det er søtt og godt og dekker iallfall noe av fruktbehovet!

Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat