Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 11:32   #14
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Falt ut av ketose,men aner ikke hvorfor..

Opprinnelig lagt inn av Midnight Choir, her.

Å, så godt det er at dere svarer så forståelsesfullt på dette "stresset" i oppstarten! Jeg har samme utfordring med stixene og kjenner at jeg bruker altfor mye tid på å sjekke disse og at jeg må disiplinere meg på å klare å vente til kvelden og 2 t. etter siste måltid. Jeg har hatt litt vansker med å tolke stixen også, for jeg drikker veldig mye vann og får uansett svake utslag (det var jeg jo forberedt på). Men nå er det litt sånn av fargefeltet er beige rundt kanten og så svakt rosa i midtfeltet. Da blir jeg, må jeg innrømme, litt stresset igjen og lurer på om det virkelig er mulig at jeg går inn og ut av ketose som andre skifter underbukse... Men den dårlige ånden er definitivt der og sult kjenner jeg ikke på, så jeg jobber med å si til meg selv at jeg er på rett vei Tross alt føler jeg meg "on top of the world" i forhold til før!!

Det at du bare får utslag på midten (eller mer tydelig utslag på midten) kan være en indikator på at du ikke har vært flink nok til å holde boksen forsegla. Andre som har hatt problemet, og da er det ofte at stixene har tørka ut litt i kantene. Behøver ikke være verre enn det. Så pass på at du tar ut en stix før du tar på lokket igjen med en gang.. og passer på at det er skikkelig lukka.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat