|
Sv: Falt ut av ketose,men aner ikke hvorfor..
Opprinnelig lagt inn av arkine, her.
ser at det er mye stress med disse ketose pinnene ,
for det første kan det være noe feil med pinnene , for det andre kan du ha drukket mye vann, da gir dem ikke utslag,og du kan ha målt for tett opp til forige måltid,,men kroppen kan være i ketose uansett
ikke stress med disse pinnene , er du i ketose ,kjennes det som regel på sulten,,mindre sulten,foreksempel. noen har også denne ånden,,,å vekta går ikke fortere ned ,,mentalt,om du sjekker dette hver dag,
nei du trenger ikke gjøre noe feil med maten ,men mye av feilen ligger i stresset med disse pinnene..
Å, så godt det er at dere svarer så forståelsesfullt på dette "stresset" i oppstarten! Jeg har samme utfordring med stixene og kjenner at jeg bruker altfor mye tid på å sjekke disse og at jeg må disiplinere meg på å klare å vente til kvelden og 2 t. etter siste måltid. Jeg har hatt litt vansker med å tolke stixen også, for jeg drikker veldig mye vann og får uansett svake utslag (det var jeg jo forberedt på). Men nå er det litt sånn av fargefeltet er beige rundt kanten og så svakt rosa i midtfeltet. Da blir jeg, må jeg innrømme, litt stresset igjen og lurer på om det virkelig er mulig at jeg går inn og ut av ketose som andre skifter underbukse... Men den dårlige ånden er definitivt der og sult kjenner jeg ikke på, så jeg jobber med å si til meg selv at jeg er på rett vei Tross alt føler jeg meg "on top of the world" i forhold til før!!
|