|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av Venus Willendorf, her.
Det er så vanskelig 
Så selv om jeg har veldig lyst til at han skal vite, så er det absolutt umulig for meg å få ut ordene.
Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig, kjæresten min fnyste også når jeg nevnte ketolysekuren, han mener vi bare skal ha et 'normalt' kosthold, og hvis jeg bare kutter ned på brus og sjokolade, så vil jeg gå ned (lett for han å si som er sylslank, og kan spise hva han vil uten å legge på seg).
Men til slutt måtte jeg bare forklare han at dette var det jeg ville, og at jeg må ha klare grenser, hvis jeg skal ha håp om å klare dette. Han ble nok litt overrasket i begynnelsen, men nå som han ser hvordan dette kostholdet påvirker humøret mitt, og at nåla går nedover, så støtter han meg 100%. han er bare glad til, for nå er det jeg som lager all maten, og han spiser bare det han får servert han, og nyter det 
Bare bit i det sure eplet, hvis du har vansker for å si det, skriv det ned på en lapp, jeg lover deg at han kommer til å ta det mye bedre enn du tror! Så får det være opp til han om han vil fortsette med sitt kosthold, eller smake på alt det gode du kan diske opp med!
Lykke til!

|