Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 20:15   #7
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned 50 kg med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

takk for svar :-)

Men hjelpe meg ! jeg trodde lavkarbo var EN måte å spise på jeg ... og så er det sikkert 10 -15 ulike rettninger Hvordan i alle dager skal jeg klare å velge ut HVILKEN JEG vil følge da? Jeg trodde det var så enkelt at man spiste alt mulig annet enn sukker, og karbohydrater i pasta, ris, poteter, brød ... hehe, så feil kan man ta

Jeg får begynne å lese litt her og der, men det begynner å slå meg at dette kan bli litt komplisert.

Dersom du har 50kg å kvitte deg med, er det bare å gyve på de litt mer ekstreme kurene, tenker jeg! Skaldeman feks, eller streng ketolyse!

Det er mye å sette seg inn i i begynnelsen, men det blir MYE lettere etter hvert!