Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 19:15   #23
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ble slankeåret 2010?

Jeg oppdaget lavkarbo våren 2010 og selv om jeg ikke var overvektig så fikk jeg mer og mer lyst til å prøve jo mer jeg leste. Det ble mer og mer innlysende at dette er den riktige måten å spise på!

De første mnd (!) manglet jeg overskudd til å røre meg omtrent, men etter 5-6 mnd kom energien og overskuddet tilbake og det kjentes mye bedre. Magen fungerer helt ypperlig, slutt på fising og illeluktende avføring og oppblåsthet. Jeg tror også ledd- og muskelplagene har blitt bedre, men det har vel alltid gått litt i perioder så det er litt vanskelig å si. Men at jeg kommer til å fortsette på mitt "moderat lavkarbo"-kosthold er jeg ikke i tvil om.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat