|
Sv: Påskeutfordringen ...
Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.
Der var du ja StineH. Jeg å vil være med her som du
Hiver meg gjerne på denne utfordringa for med deg som motivator går alt så godt
Stå på alle sammen å Lykke til
Søøte Toramoren! 
Sammen skal vi klare dette vet du! 
Heisann SauenShaun!
Velkommen skal du være!
Siden du er helt nystartet, så tror jeg nok du kan klare de 8 kg'ne som jeg satte som fellesmål for denne tråden frem til påske.. (jeg tror du kan klare MYE mer også, om du er flink)
Husk å ikke prøve å bite over for mye nå helt i begynnelsen.. Prøv heller å ta ting gradvis. Bli kjent med kroppen din, lær deg å lytte og ikke gi opp, så går dette kjempebra! 
Opprinnelig lagt inn av Venus Willendorf, her.
Velkommen 
Har ingen formening om hvor mye du kan klare å gå ned til påske. Du kan enten sette deg et enkelt mål og justere det opp etterhvert, eller sette et høyt mål og eventuelt justere ned. Det er vel 5 kg som er "default" for påskeutfordringen tror jeg.
"Default" i denne tråden er 8 kg.. Siden vi er 30+ gjengen, så synte jeg det var litt fissent med 5 kg.. Mihihi..
Neida..
Fra spøk til alvor, så spiller det ingen trille om målet er 1 kg eller 50 kg til påske. Det viktigste er at vi motiverer hverandre og hjelper hverandre.. Jeg har flere ganger stoppet med sjokoladebiten bokstavelig talt i munnen og tenkt at "Hmmm, det er jo veiedag for utfordringen i morgen" og så kastet hele greia i søpla...
Velkommen alle dere som har hengt dere på siden jeg var her sist! Dette skal vi klare!
Jeg har veiedag i morgen, regner ikke med noen store tall.. Er litt uggen over alt, men oppdatering skal dere få!

|