Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 16:55   #72
StineH
Seniormedlem

StineH sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 35
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Påskeutfordringen ...

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Der var du ja StineH. Jeg å vil være med her som du
Hiver meg gjerne på denne utfordringa for med deg som motivator går alt så godt
Stå på alle sammen å Lykke til

Søøte Toramoren!
Sammen skal vi klare dette vet du!

Opprinnelig lagt inn av SauenShaun, her.

Hei!
Jeg er helt ny på forumet, og lurer på om jeg også kan få være med på påskeutfordringen?
Har satt -30 kg som mål (ikke til påske, altså, men generellt!) Jeg kan gjerne gå ned 35 kg også.

Hvor mye tror dere er realistisk for meg å gå ned frem til påske? Startet med ketolyse i dag, pluss at jeg skal begynne å trene med rockering (hvis jeg klarer - AU! ).

Lykke til alle sammen!

Heisann SauenShaun!
Velkommen skal du være!
Siden du er helt nystartet, så tror jeg nok du kan klare de 8 kg'ne som jeg satte som fellesmål for denne tråden frem til påske.. (jeg tror du kan klare MYE mer også, om du er flink)

Husk å ikke prøve å bite over for mye nå helt i begynnelsen.. Prøv heller å ta ting gradvis. Bli kjent med kroppen din, lær deg å lytte og ikke gi opp, så går dette kjempebra!

Opprinnelig lagt inn av Venus Willendorf, her.

Velkommen

Har ingen formening om hvor mye du kan klare å gå ned til påske. Du kan enten sette deg et enkelt mål og justere det opp etterhvert, eller sette et høyt mål og eventuelt justere ned. Det er vel 5 kg som er "default" for påskeutfordringen tror jeg.

"Default" i denne tråden er 8 kg.. Siden vi er 30+ gjengen, så synte jeg det var litt fissent med 5 kg.. Mihihi..
Neida..

Fra spøk til alvor, så spiller det ingen trille om målet er 1 kg eller 50 kg til påske. Det viktigste er at vi motiverer hverandre og hjelper hverandre.. Jeg har flere ganger stoppet med sjokoladebiten bokstavelig talt i munnen og tenkt at "Hmmm, det er jo veiedag for utfordringen i morgen" og så kastet hele greia i søpla...

Velkommen alle dere som har hengt dere på siden jeg var her sist! Dette skal vi klare!
Jeg har veiedag i morgen, regner ikke med noen store tall.. Er litt uggen over alt, men oppdatering skal dere få!

StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat