Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 16:06   #5098
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Med sin ansinitet har jeg vondt for å tro at de vil INRØMME at de har kukjøtt. Det er en grunn til at det omtales som storfekjøtt...
Jeg handlet der et par ganger da jeg bodde rett borti gata for de, men jeg syns de var stressa og lite hjelpsomme mesteparten av tida. Og sist jeg var der ble han ene dritsur fordi jeg ikke ville kjøpe pølsene jeg hadde spurt og gravd om. Det var 6g karbo i de, så jeg var ikke interessert, det syns han tydeligvis var veldig prippent.
Selv handler vi bare hos halalslaktere. Mye bedre service, og en brøkdel av prisen. Han bak grønland bazar har jeg kun godord om (og jeg er kresen! )

Når det gjelder fett kjøtt er det entrecoten som er best. Lårstykkene er ganske magre, siden det er en eneste stor muskel. Mørbrad er heller ikke så dumt, og ofte billigere.
De siste gangene vi har helstekt kjøtt i oven har vi fakitsk brukt de hele bitene fra Nordfjord eller First Price med entrecote eller mørbrad. De er supersaftige og møre.

Ok, takk for tips! (Sist jeg var der, spurte jeg om billig innmat til katta, og da sa de at okse var billig, men ku billigere ).
Da blir det neste jeg lurer på, sånne trådgreier/nett man har rundt, hvor får man kjøpt dem?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥