Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 15:59   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og bipolar lidelse

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Virker som BP og en eller to andre (aspergers for IQ?) nevnes oftest i slik forbindelse. Har du litt sånn behov for å rette på ting, kikke i skap 50 ganger, gå faste runder i huset, sjekke dørlåser etc?

Biggie

Jeg har faktisk scora innenfor en autismetest en gang , men vet ikke akkurat hvor autistisk jeg egentlig er, da jeg har ganske gode sosiale antenner (synes jeg selv, i alle fall ).
Har ikke spesielt oppheng i sånne ting du nevner, men kan være småbesatt av katalogisering; kronoligisk/alfabetisk, etc. Dette gjelder alt fra lp-er og cd-er til mp3-liste og bildearkiv på pc-en, i tillegg til dette med rettskriving og gramatikk, da. Men jeg var langt drøyere på det før, og kan nå la ting ligge litt usortert uten å 'klø' i sjela.

Men som eksen min som jobbet med spesialelever pleide å si. "Det finnes en autist i oss alle" .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat