Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 11:54   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og bipolar lidelse

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Linken til kreativitet og energi er fascinerende for meg, for det ser jeg også hos min veninne. Super-hukommelse og hvis jeg ber om hun kan hjelpe meg med noe kreativt (en logo eller et navn etc.) så går det en dag eller 2 og så pang har hun noe som bare er perfekt.

Men for noen bi-virkninger å ha slik direkte-forbindelse til skaperdelen av oss..

Ja, det kan du trygt si! I sånne perioder kunne jeg jobbe i trekvart døgn i strekk med noe, nesten uten pauser, fullstendig lost i det jeg drev med. Men det er vel ikke sånn at psykiske lidelser i seg selv er det som gir en et kunsterisk talent, eller gjør en kreativ for den saks skyld, så jeg må finne andre måter å få tilgang på/kanalisere det. Jeg har nok åndsfriske venner som jobber med kunst/prosjekter til å vite at det er mulig .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat