|
Sv: Vill du bli min online partner?
Jeg synes faktisk at tanken om en fadderordning ikke er så dum, jeg. Er jo mange her som har holdt på lenge, kjenner til fellene, kan triksene for å komme seg over kneika, kan en ny oppskrift når man stanger hue i veggen av "kjedelig" mat. Ja, man kan si at her her det mange flotte tråder, mange supre oppskrifter, men av og til i starten, før man er i god driv selv, kunne det kanskje vært godt å få hjelp til å finne fram, høre noen oppmuntringens ord og ha noen å dele alt dette innebærer med, for det er ikke alltid at omgivelsene er de mest oppbyggelige rundt et lavkarbokosthold. Jeg er så heldig at jeg har ei venninne på "utsiden" av lavkarboforumet jeg kan diskutere med, og som også lever lavkarbo, men én av alle dem jeg kjenner er ikke så mye... 
Heier forøvrig på dere alle sammen! Dette er veien å gå om man vil gå ned i vekt uten å være sulten, om man vil ha vekk suget etter unødvendig sukker, spise god og naturlig mat, og, ikke minst, om man vil være medlem av et forum hvor man finner utrolig mye inspirasjon og en voldsom vilje til å dele av erfaringer og kunnskap. Stå på folkens! 
|