Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 11:36   #1
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Falt ut av ketose,men aner ikke hvorfor..

jeg falt ut av ketose igår etter bare en uke, men aner ikke hvorfor, eneste forskjell fra andre dager er lite måltider, men uten sult, og at jeg spiste endel norvegia, er det osten som har gjort utslaget her, trodde den var safe, elelr er det at jeg har spist sjeldnere pga jeg var på flere møter etter hverandre, her er det som var ulikt fra andre dager igår:

Alt som var anderledes igår var:

-jeg spiste kun 2 måltider pga at jeg hadde 2 lange møter på dagen, men var ikke sulten før på ettermiddagen heller, så satt ikke å kjente at jeg var sulten
-spiste ikke litt, men ENDEL ost mens jeg ventet på at kyllingfiletene skulle bli ferdige stekte til middag
-kom på en ting til, krydret kyllingfiletene, med paprika, sitronpepper, og hvitløkspulver, har før bare brukt salt, har det noe å si?

resten av dagen var som vanlig,til frokost hadde jeg en omelett,med 2 skiver noregia, og snackpaprika biter og bogskinke i, stekt i smør,

til kveldsmat hadde jeg 10 rosenkål, og 2 kyllingfileter, med smør til, å så spiste jeg jo endel norvegia mens jeg ventet på den middagen, utenom dette drakk jeg bare masse vann...det var alt igår...
så eneste som er anderledes fra andre dager er at det er mye ost, aldri spist det de andre dagene, å at jeg kun hadde 2 måltider, pleier ha 3-4.

noen som kan hjelpe meg? takknemlig for svar

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat