Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 11:28   #19
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og bipolar lidelse

Jeg har bipolaritet i nærmeste familie, og blitt forsøkt utredet for det selv (har faktisk rømt fra en psykolog som ville utrede meg etter sterk mistanke ). Jeg har nok ikke vært av de psykeste, men psyk nok, og når jeg ser tilbake så er livet mitt helt annerledes på lavkarbo. Det er veldig jevnt. Angst var det eneste som satt igjen, men det har også blitt bedre.
Det hender jeg savner enkelte deler av de maniske periodene mine (driv, kreativitet etc), men jeg vil aldri gå tilbake til å ha det sånn. Jeg har bare tatt Truxal og Sobril, samt selvmedisinert meg med Johannesurt. I dag bruker jeg ikke noe!
Jeg er kanskje ikke det beste eksemplet, ettersom jeg hele tiden motsatte meg behandling, men det er en ENORM forskjell på min mentale formkurve i dag og ette jeg la om kostholdet for drøye fire år siden!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat