|
Sv: Mødre, synes dere det er vanskelig å lage middag?
Men hvorfor velger du ferdigkaker når hjemmelaget er sååå mye bedre?
Hjemmelaget karbonader, hjemmelager kjøttkaker, hjemmelaget medisterkaker, hjemmelaget fiskekaker, kylling, lavkarbopølser, hjemmelaget gryteretter, taco, ostegratinert kjøttretter i ildfastform, hjemmelaget kyllingnuggets +++.
Alt som jeg har nevnt over her tar nesten ingen tid å lage, du kan servere potet, pasta eller ris til de andre også kan du variere uendelig selv. Lag grønnsaksmos, gratinerte grønnsaker, salat, smørdampet grønnsaker, jukseris osv.
Det aller aller meste som unga digger kan du jo spise, bare du lager det selv. Da slipper du potitmelet og alt det andre sjitet som blir proppet inn i produktene så dem skal mette mer for profitt og dårlig helse hehe.
Det jeg gjør er å tenke hva det beste unga vet om også lager jeg det selv, men bruker kun rene produkter uten karbohydrater. Også blir det grønnsaker til både meg og de andre, men i tilegg får dem en karbokilde. Da spiser dere likt, men du bare tar mer grønnsaker
Marius
PS! Oppskriftene på det jeg har beskrevet over kan jo varieres til det uendelige også. Kjøttkaker med bacon feks er supergodt. Eller lunsjkaker, altså; kjøttdeig, grønnsaker, egg, fløte, løk, salt og pepper blir jo suuupergode lunsjkaker.

|