Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 00:22   #5073
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Den var kjempetøff!!
Går fint å strikke fram og tilbake, men når du strikker frå vrangsida, må tråden du ikkje bruker henge bak på vrangsida, ellers får du tråd"henget" på framsida. Litt tungvindt, men du får fort taket på det. Frå retta går det fint å ha to tråder på ein finger, eller hengende ned bak.
Evnt kan du strikke den rundt på vanlig måte, og så sy ned med maskin framme, klippe og så strikke stolpene for knapper og knapphull.

Takk! Ja, jeg skal ta utgangpunnkt i den, men strikke den med litt tynnere garn for jeg vil at den skal bli skikkelig slimfit, sånn som skigenserene/koftene var på femtitallet , og så skal jeg ha litt dekor fra bærestykket nederst og nederst på ermene, pluss luser.
Det siste høres jo definitivt enklest ut, men blir det like pent?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥