Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 22:45   #781
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

BTW - dette søtsuget jeg ikke hadde forrige uke..... jada - er det her!!!
Tante rød fant det for godt å komme en uke før tiden denne gang (sikker pga omleggingen), og dermed ble jeg angrepet - hardt angrepet av søthunger i går
Gikk greit leeenge, faktisk helt til kvelden - men da ble det noen nøtter og mørksjokolade smeltet og rørt ut med melk
Kjenner det ennå, og har nå tillatt meg noen mandler men må nok ta meg et ekstra måltid og 4 liter vann for å unngå flere utskjeielser

Takk for alle velmenende ord! Du og alle dere andre er virkelig støttende når det trengs! Det er godt å høre at dere har og er igjennom det samme selv!
Selv om det er naturlig kanskje er det utrolig irriterende!!!!!!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Jeg er med på avsukring vet du. Synes i grunn det går greit å holde meg unna høykarbo, men det finnes mange sukkerfrie sjokolader som også frister....har som mål å også holde meg unna dette, jeg går ikke ned når jeg unner meg slikt.

Bra du er med....det er lett å bestemme seg etter en skikkelig sjokolade, men dagen etter kan suget være der igjen selv om man vil noe helt annet! Syntes fryktelig synd på deg med den vaffel-episoden. Da er livet hardt å leve.....du verden, de tårene var trengende! Jammen meg er du god! Nikk og bukk....
For meg blir all sjokolade en kose vane...til og med de sukkerfrie. De er så gode at jeg går å knasker på de hele tiden. Det jeg vet funker på meg er total avholds. Så nå er målet til 1.april. Det vil jeg klare!

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Det er akkurat dette jeg selv opplevde i oktober, og jeg brukte enda lenger tid på å skjønne at det ikke kunne fortsette. Men jeg har lært av å gå gjennom den prosessen og det antar jeg du også har? Det 0,5 kiloet er nok bare vann (mer karbohydrater binder visst mer på vann).
Godt å høre at det var flere som fikk søtsuget som jeg opplevde for fullt igår. Skikkelig jobbi har det vært.. løste det ved noen ekstra barer og kjeks..

Man skjønner jo at det ikke kan fortsette...men hvorfor i all verden gjør jeg det alikevel...det er det som føles så crazy!!!!!!!!!!!!! Men utrolig godt å høre at du også har vært der! Jeg er skikkelig oppmuntret. Tusen takk! Lykke til på trening. Skal prøve meg en tur på fredag tenkte jeg...hvis jeg ikke hoster for mye....

Takk for alle støttende ord...dere er til å "spise opp" alle mann...