Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 19:07   #85
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Januarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Min kjæreste hadde tidligere en kompis som er i det kriminelle miljøet i Møre og Romsdal. De er ikke lenger venner. Men siden jeg ikke godtok å bli slengt drit til av denne kompisen uten å si noe tilbake, så ble jeg i julen truet på livet og med å bli avklippet fingrer. Så ga han seg, og beklagde og sa at han var full osv.. I dag har kjæresten min fått ny beskjed om at han idioten har leigd inn torpedo som skal klippe av meg fingrene. Jeg er jo ikke hjemme for tiden, men hos min mor som ikke har det så bra. Er derimot bekymret for min kjære som er hjemme hos oss, i tilfelle det skulle komme noen på døren. Jeg skal til Bergen igjen på fredag og være i helgen, og vi har da bestemt oss for å anmelde det. Er det lurt? Og hva vil eventuelt skje?

Helt ærlig, så blir nok saken bare henlagt. Jeg ble truet i forfjor av en narkoman som skulle drepe meg og kutte meg i biter. Politiet kom å henta han på kafeen der jeg jobba for han nekta å gå når jeg skulle stenge. Jeg sa til de at jeg hadde lyst å anmelde han fordi han truet meg. De sa jeg skulle ringe politiet neste dag (det var ganske seint på kvelden). Neste dag kom han på kafeen og spurte etter meg når jeg ikke var der og jeg ringt politiet. Da hadde de ikke en gang registrert at de hadde hentet han. Jeg kunne derfor ikke anmelde han, for de visste ikke hvem han var. Det fantes ingen rapport. Så jeg endte opp med panikkangst og sykemelding (vi var alltid alene på jobb, så jeg følte meg aldri trygg der). Nå vet jo dere hva han heter og sånn. Men jeg tror at trusler ikke blir tatt for alvorlig. Men det er mulig at siden han er kriminell (kanskje er kjent av politiet) så vil de ta det alvorlig. Men han som truet meg var også kjent av politiet, for så vidt. Nei, jeg vet ikke. Jeg skulle ønske de gjorde mer enn å bare trekke på skuldrene..

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat