|
Sv: Kan lavkarbo hjelpe forstoppet baby?
Opprinnelig lagt inn av Krøsus, her.
Altså slutte å amme: utopi.. for den som ikke har hatt barn som faktisk skriker til de kaster opp om de ikke får pupp så kan jeg fortelle dere alt om det... !! Så det er ikke mulig..
Men jeg har vært detektiv lenge..
Men går gluten og sånn over i morsmelk da?
Melk er for kalver? Ja vil det si meieriprodukter også da??
Blåbær skal ikke det virke stoppende.. ?
Jeg ammet lille Snupp til hun var 20 måneder! Jeg brukte piller for å stoppe melken, hun overstyrte dem glatt! Jeg måtte holde meg mer eller mindre unna henne i 5 dager for at hun skulle glemme hva en pupp skulle brukes til! Så joda, jeg vet nok kanskje enda mer om ammeslutt enn det du gjør!
Sønnen hadde astma og gråt/hylte til han kastet opp. Er din sjekket for astma?
Kumelk som tørstedrikk er for kalver. Lille Propp trenger ikke drikke kumelk. Han kan drikke vann ved siden av puppen! Kumelk gir slim i halsen som små barn ikke trenger!
Andre meieriprodukter som feks Biola kan jo være svært sunt for å regulere magen. Smør er bra fordi det inneholder mye fett.
Ang gluten vet jeg min nevø ble mye bedre i huden da mamma'n sluttet å spise brød og annet glutenholdig!
Det er jo ditt valg! Det tar som sagt bare noen dager å venne et så stort barn av med puppen, eller små du drastisk legge om kostholdet ditt. Fjerne alle ting som kan gjøre han hard i magen før du etter 2-4 uker introduserer en og en ting for å finne ut hva han reagerer på. Og jeg syns det er en smule drastisk når han faktisk har fått pupp et år! Vet de anbefaler å amme så lenge som mulig, men min profesjonelle mening er at dette er en situasjon som kvalifiserer til å avslutte snart!
Blåbærsaft er stoppende. Friske blåbær er løsnende! Tro meg, da jeg var liten nektet vi å spise blåbær til dessert før trening feks!
|