Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 16:49   #82
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden til 30+

Min kjæreste hadde tidligere en kompis som er i det kriminelle miljøet i Møre og Romsdal. De er ikke lenger venner. Men siden jeg ikke godtok å bli slengt drit til av denne kompisen uten å si noe tilbake, så ble jeg i julen truet på livet og med å bli avklippet fingrer. Så ga han seg, og beklagde og sa at han var full osv.. I dag har kjæresten min fått ny beskjed om at han idioten har leigd inn torpedo som skal klippe av meg fingrene. Jeg er jo ikke hjemme for tiden, men hos min mor som ikke har det så bra. Er derimot bekymret for min kjære som er hjemme hos oss, i tilfelle det skulle komme noen på døren. Jeg skal til Bergen igjen på fredag og være i helgen, og vi har da bestemt oss for å anmelde det. Er det lurt? Og hva vil eventuelt skje?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat