|
Sv: Den store felles ED-tråden
Godt å høre du er menneskelig og akkurat som oss andre, Monica. 
Nesten så jeg ble litt lettet siden alle har vært så flinke her denne uka. 
Neida, men jeg også kjenner igjen den følelsen, en har vært så flink og får gode resultater på vekta og så får man lyst til å feire det på en måte og av gammel vane stapper man i seg mat og godis, for det er jo slik vi ofte er vant til å feire ting...
Men godt å høre at du er back on track og har fått mannen din med deg. 
Der sliter jeg litt, altså jeg er i gang jeg, men forloveden min er vel ikke helt der. Han er veldig enig at lavkarbo er bra og klarer seg fint uten karbotilbehør til middag og slikt, men på jobb spiser han jo brød og han spiser kaker og godis osv. Han sluttet å røyke her i sommer før vi flyttet sammen og det synes jeg er kjempeflott, men da har han nok begynt å spise mer også, jeg ville ikke si for mye i høst, men nå synes jeg snart han må skjerpe inn litt. Her driver jeg og slanker meg og gjør meg fin til bryllupet og så skal han bare ese ut. I tillegg har han begynt å jobbe på kontor og er ikke lenger ute og sjauer....så noe må gjøres. Men hvordan overtale han, han må jo ville det sjøl, hjelper jo ikke bare å skjerpe seg på hjemmebanen...
Det blir spennende å prøve kjoler, jeg er åpen for det meste. Håper den lokale brudesalongen i byen har drømmekjolen, hadde vært veldig praktisk, de er kåret til den beste i fylket flere år på rad, så jeg har et håp. Men jeg er villig til å reise langt for å finne KJOLEN altså.
Her er det syk gutten på sofaen i dag, ligger redd ut med røde feberkinn og vond hals, lurer på om vi skal ta en tur til legen i dag...
Ha en fin dag alle sammen og lykke til på ED andre uke etter jul. 
Her startet jeg dagen med en sjokoladepudding laget om til shake...dårlig utvalg ja, får bestille litt varer!!!

|