Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 09:28   #325
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har ikke fått vært på i helgen pga helgebesøk her, så må oppdatere meg idag, men har ved en rask titt fått med meg at vi har fått ihvertfall en ny

Velkommen Kaija

Så flinke alle er

Å oppskriftene så kjempegode ut så de skal jeg teste tusen takk til dere som deler oppskrifter, alltid kjekt med tips syns jeg, så jeg sniker de til meg

Jeg syns uken har gått fort, å faktisk syns jeg det har gått greit også, til tross for at vi hadde selskap her igår, med 30 stk på middag, jeg klarte meg gjennom det også. Å så var vi på fest på lørdag, 63 gjester, og middag, lapskaus....så den våget jeg meg ikke på..Var fremdeles i ketose om natten da,men sjekket ikke med sticks igår, men har ikke spist noe som skulle velte meg ut av ketosen tror jeg, jeg spiser veeeeldig safe nå i begynnelsen, tiljeg er kommet bedre inn i dette, men skal utide etterhvert som jeg forstår mer av opplegget, vil ikke bli matlei, så skal forsøke å variere.

Første uken min er over, jeg begynte forrige mandag, å idag var derfor min første veiedag, så jeg kan med sjokk si, at jeg gikk ned 3,1 kg :O fra 91, til 87,9, jeg kan bare ikke fatte at det er mulig engang, men jeg er veldig fornøyd ihvertfall

delmålet mitt er å se 7 tallet, hovedmålet er 70, herlig å få en kickstart på motivasjonen må jeg si

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat