Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 09:06   #574
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hola! Jeg jobber meg sakte men sikkert nedover mot persen, - lørdag morgen viste vekta 70,1 - bare 900 gram unna (men det var etter en heftig rødvinsbløyte på fredag, - så jeg vet ikke om jeg skal telle med den.) I går viste den 71,2, - og i dag 70,9. Nå skal gubben være bortreist i 17 dager, - og av erfaring har jeg lettere for å gå ned når han er offshore. Så da får vi se om jeg ikke klarer å se 69-tallet igjen før han er tilbake.

Jeg har blitt så glad i fløte i kaffen! MYYYE fløte! Og jammen ser det ut til å gjøre susen. Jeg krysser fingrene og håper den ikke blir en partystopper for meg, - for jeg er nesten avhengig. (Fin i magen blir jeg av det og......)

I morgen skal jeg på kafè med ei barndomsvenninne som jeg kun har truffet èn gang siden ungdomsskolen!! (Thank you, Facebook!) Og det gleder jeg meg sjuuukt til!!!! Hun bor 45 mil unna, - så dette er ikke hverdagskost, for å si det slik.... Håper bare jeg klarer å holde meg unna kakene......

Ha ei kjekk uke, alle maistartere!!

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat