Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 23:43   #766
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Deilig at du slapp bivirkningene. Og jeg er så enig, fase 2 er 1000 ganger bedre. Jeg har min siste dag i fase 1 idag - men ble invitert på svigermors kyllingrett med grønnsaker og den er så deilig at jeg koste meg med det.

Men jeg har lurt litt på om jeg skal fortsette med fase 1 ut uken. Neste uke skal jeg på hotell i 5 dager. Et kurs som varer fra morgen til kveld og jeg regner med at det ikke er så lett å bare spise 1 vanlig måltid og resten ED produkter når de andre gafler i seg med alt mulig av deilig mat.
Grotingeling- dette har du vært gjennom. Noen tips til en stakkars sjel?

God bedring til gullet, titti

Ahhhh hotell-livet på ED ja, det er jo litt utfordrende til tider.
Men jeg har nå kjørt fase 2 ved 3-4 anledninger, og har løst det på følgende måte:

Frokost; ED produkt (gjerne kakao eller frokostblandingen, har med egen kopp i tilfelle hotellet kun har små kopper)

Lunch; Salat med lovlige grønnsaker, kjøtt, fisk, fugl, egg alt etter hva som serveres - ofte er det buffet, og da har jeg også ofte valgt varmmat
Hvis det er organisert lunch med servering ved bordet må du nesten forhøre deg om hva som skal serveres. Jeg har ofte tatt kontakt med den som er ansvarlig for arrangementet uka før ankomst eller ved ankomst, og da har de alltid kommet fram til gode alternativer (allergi er en god unnskyldning, det samme er diabetes.....)

Middag; Det meste går greit i hotellrestaurantene, enten er det buffet eller så har de meny som en bestiller fra. Skal dere ut og spise, så gå for rene kjøtt- eller fiskeretter, eller retter som f.eks. fajitas (bare la være lefsene), taco (uten skjell) eller tapas.

Mellommåltid/kvelds; ED-bar eller ED-kjeks

Ha alltid en bar og/eller en pakke kjeks i veska, det kan gå lang tid mellom måltidene når en er på kurs.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat