Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-04, 09:58   #345
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Så fint at Fedonisten kunne bruke linken...det er alltid hyggelig å være til hjelp....og det har HP vært og Vært til hjelp mener jeg, for nå tror virkelig barnebarna mine at bestemor er ei heks

Heksekosten min har de jo allerede sett utenfor døra og med den nye Avatar'n min så ble de overbevist. Tullemor lurte bare på hvorfor jeg hadde den grønne maska på... , om det var for at jeg ikke skulle bli kjent igjen...men de syntes det var "kult" at jeg kunne surfe på kosten da

De ville gjerne prøve kosten og se meg på den, men jeg sa det var noe som bare virket om natten....

Så sendte jeg Avatar'n til min svigersønn...han hadde visst kommet med noen kommentarer om dette, så ville bare vise ham hvor ungene hans befant seg når han ikke hadde tid til å ta seg av dem selv ...event hvem de kunne ligne på

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP