Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 16:37   #748
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

TJa, hva skal jeg si om min første uke på ED etter jul igjen da?? Det ble hvertfall ikke fase 1, det kan vi slå fast. Mer enn kombi av fase 2/3, men fikk hvertfal avvent meg med karbo igjen og de siste to dagene har vært uten hodepine.

I går ble vi bedt til et vennepar med barn, der fikk vi servert pizza, jeg spiste så diskre jeg kunne bare fyllet og prøvde å plukke ut maisen som var i pizzaen, det gikk greit. Masse kaker og snacks og godis på bordet etterpå, men jeg spiste bare et par cashewnøtter, men jeg drakk to bokser med smirnof ice da...ja ja, stemingen ble hvertfall god og skravla gikk.

I dag fikk jeg (nok en gang) kommentert at skravla går i ett her, så nå har jeg holdt munn i en time og 35 min. Samboeren min går rundt og ler høyt her, men nå skal vi nå se hvor kjedelig det blir her etterhvert.

Ha en super søndag dere, innevær her i dag.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat