Hei og velkommen Er du flink og holder deg til dietten, vil kiloene også minske, stå på og ikke gi opp! Ny her selv jeg, begynte på Fase 1 på onsdag og har gått ned 1.6 kg siden da. Synes det er vanskelig å ikke spise frukt bla. da det er noe jeg har spist endel av i julen... Men ellers synes jeg det går greit, spesielt middagene, sliter mest med å ikke ha brød til pålegget, så jeg spiser noen slags rundstykker til frokost. Er litt usikker på om jeg kan spise disse i fase 1, men er helt nødt til det Hva tror dere andre? Her er oppskriften: Rundstykker 5 egg 2 First Price/Landlord smøreost naturel (150g) Pssst! Denne osten gjør bakverket deilig og saftig. Før har jeg altid brukt philadelphia, men både av økonomiske årsaker og smak er denne 3 ganger bedre! Kjør osten og eggene sammen i stavmixeren til en fin røre og tilsett: 4ss fiberhusk Rør om og la svelle i 5 min. Tilsett videre: 50 g Fibrex (7 ss) (Sukkeroefiber) Kjør med stavmixeren til fibrexen er most og du har en fin røre. Tilsett frøene: 40 g linfrø (4 ss) 40 g sesamfrø (4 ss) 40 g solsikkekjerner (4 ss) 1 ts bakepulver 3 ss olivenolje Nå skal røren være såpass tykk at du kan forme til runde rundstykker. Et tips er å ta godt med olje på hendene før du ruller de - litt klissete vil de jo alltid være. Jeg strødde over sesamfrø og formet kryss på toppen av rundstykkene før jeg satt de i ovnen. Stek på 200 grader i 25-30 min.