Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 14:01   #31
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 58
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Vekta rikker seg ikke... Trenger hjelp!

Nå snakker (skriver) jeg fremdeles generelt, og ikke om trådstarter.. Jeg har ikke sagt noe om hard trening, men en liten gåtur noen ganger i uka.

Jeg vil tro at det er like mye, om ikke mer stress for kroppen og prøve å tilpasse alle rådene man får ang maten når vekta står stille. Ofte har ikke vekta stått stille mer enn noen dager når man begynner å lure på om man spiser riktig, og ofte er det ikke noen veldig åpenlyse feil i maten. Spørsmålstiller får da som regel råd om alt fra å spise mere fett, telle kcal, kutte ut nøtter, meieriprodukter, tomater osv..

Det virker nesten som om det er tabu å gi råd om litt mosjon, og det er synd når man vet at mosjon bl.a bedrer insulinfølsomheten og dermed eventuell insulinresistens.

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat