Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 12:29   #60
suverene severina
Medlem

suverene severina sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

hei, kan jeg og være med her?

Begynte på ny runde med SB mandag/tirsdag denne uka, men turte ikke veie meg før på torsdag (jula var fryktelig full av mat og alkohol). Da stoppet vekta på 77. 5. Og det gjorde den i dag og.... 4 dager senere

Gikk på SB for noen år siden, og gikk da raskt ned. Dessverre er alt ++ tilbake igjen, og nå MÅ noe gjøres.

Målet er å gå ned 12.5 kg (dvs. til 65 kg) innen 1. juni. Det burde jo være overkommelig! Jeg er ca 165 høy, så 65 kg er mer kledelig enn de nesten 80 jeg bærer på nå.....

Er litt i tvil om hvordan jeg skal gripe den manglende vektnedgangen an, men føler litt at kiloene bare "sitter fast" om noen skjønner hva jeg mener. Så til frokost idag spiste jeg røkelaks med peppersmøreost + to rugsprø med blåskimmelost. Antakeligvis for mye fett - men tror at jeg må gi kroppen et eller annet "støt" for at den skal skjønne at kiloene skal bort.

jaja - nå skal jeg gå meg en tur, og til uka greier jeg forhåpentligvis å legge inn noen treningsøkter og!

suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat