Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 23:55   #27
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 58
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Vekta rikker seg ikke... Trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Når det gjelder mosjon er det et faktum at man MÅ ikke være aktiv på lavkarbo for å gå ned. Jeg har heller ikke sett bevist at man går ned MER med ekstra aktivitet - hvis noen har slik dokumentasjon vil jeg gjerne lese den
MIN erfaring er faktisk det motsatte - MIN kropp har problemer med å bygge muskler OG forbrenne fett/gå ned i vekt samtidig.

Sitert fra "slank med ketolysekuren" side 49-50:
"Når du holder på med ketolysekuren er det spesielt gunstig med daglig mosjon. For det første øker forbrenning av fett. Dessuten forbrennes noen av de karbohydratene man uunngåelig har spist i løpet av dagen. Dette medfører sekundært at lipolysen øker, noe som kan bevises ved å sjekke urinen for ketonstoffer med ketolysestixene.

Ketolysekuren krever ikke ubetinget at man mosjonerer. Et unntak fra dette er de som har vanskeligheter med å oppnå skikkelig fettforbrenning."

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat