Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 23:33   #300
Beurre
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2010
Beurre er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå vet jeg at jeg stort sett bare kommer med kjipe innlegg her inne, men: Husk at en livsstilsomlegging i stor grad også handler om å spise RENERE. Å bruke en masse produkter/drikke med kunstig søtning passer ikke helt inn med det.
En annen side av det er at alle disse kjemikaliene skal renses i kroppen, noe som tar masse ressurser som kroppen kunne brukt til å renske ut gammel dritt og brenne fett. Selvfølgelig er det deres valg, men gjør det i det minste til et bevisst valg, ikke et valg fordi dere er redd for å utfordre dere selv!
Om man velger å spise masse søtt fordi man er redd for å sprekke uten sier vel også det litt om at man må jobbe med hodet. Dessuten NOK fett og vann hindrer søtsug, søtstoffer øker suget!

Bare vær ”kjip”, du Vi trenger litt konstruktiv kritikk slik at f.eks. de ufornuftige hjertesukkene mine ikke blir stående som en slags ”sannhet” her inne. Det er helt klart mye grums oppi hodet mitt som jeg bør jobbe med Jeg skrev innlegget fordi jeg innerst inne ønsker å få til en forandring. Er bare usikker på om det er totalkutt eller nedtrapping jeg bør satse på? Er det individuelt hva som funker best? Da jeg sluttet å røyke var det totalkutt som gjaldt, men vet ikke om dette kan sammenlignes.

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Jeg drikker vanlig kaffe med fløte, og så har jeg bestil fra utlandet en stor dunk med karamelsaus uten karbo (skummel t magen i store dosa)
Den er bare HIMMELSK!!! og veldig søt!

Hører alle sier det som du sier ja, om at det vil forsvinne.. og jeg merker jeg blir mer gal etter noe søt nå som jeg har sagt at det FY. Så skjønner den at du er redd for å sprekke !!

Takk for forståelsen Men håper jeg klarer å endre på den innstillingen.

Tror jeg skrinlegger latteprosjektet siden den karamellsausen ikke var så lett tilgjengelig – sikkert like greit

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat