Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 23:07   #24
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Vekta rikker seg ikke... Trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Veldig enig med deg
Når vekta står stille begynner man som regel å analysere maten, og får tips om å øke ditt og kutte ut datt.. men hvis man ikke er aktiv er kanskje alt som skal til en liten halvtimes gåtur i løpet av dagen

Vel. Når man spiser såpass lite så tviler jeg på at trening hjelper på annet enn å miste muskelmasse, og at man dermed går ned i vekt. Trening= større behov for energi. I en slankeprosess er kostholdet 90% og trening de resterende 10%.

MEN, som en treningsentusiast, så anbefaler jeg selvsagt trening på det aller sterkeste, da alle har godt av det. Bare spis litt mer

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat