Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 19:36   #290
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Nå vet jeg at jeg stort sett bare kommer med kjipe innlegg her inne, men: Husk at en livsstilsomlegging i stor grad også handler om å spise RENERE. Å bruke en masse produkter/drikke med kunstig søtning passer ikke helt inn med det.
En annen side av det er at alle disse kjemikaliene skal renses i kroppen, noe som tar masse ressurser som kroppen kunne brukt til å renske ut gammel dritt og brenne fett. Selvfølgelig er det deres valg, men gjør det i det minste til et bevisst valg, ikke et valg fordi dere er redd for å utfordre dere selv!
Om man velger å spise masse søtt fordi man er redd for å sprekke uten sier vel også det litt om at man må jobbe med hodet. Dessuten NOK fett og vann hindrer søtsug, søtstoffer øker suget!