|
Sv: Ketolysekuren og trening!
Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.
Hei. Kroppen din bruker vanligvis glukogenlageret for å holde deg i sving (altså karbohydrater). Nå har du nettopp begynt å nekte kroppen din denne raske energien, og det tar litt tid før kroppen din er vant til å utnytte fettet du både bærer på og spiser til energi på en effektiv måte. Du må nesten regne med at du ikke har det samme "trøkket" en liten stund til.... men så skjer det noe. Jeg har sett at enkelte som driver med utholdenhetsidrett sier de kan løpe lengre og hardere enn før, fordi de ikke får melkesyre. Så hold ut, og snart har du energien tilbake.
Takk så mye for svar. Får vel bare svare at jeg ikke er i form om dagen hvis folk spør meg Ikke alle som forstår seg på lavkarbo "der ute" akkurat. Føler meg rett og slett sinnsykt dårlig trent, for to uker siden kunne jeg jo spille en hel kamp uten problem. Men det er ikke noe farlig ved å presse meg selvom jeg blir sliten? Jeg går på sykepleierstudiene og der driver de med alt av skremme propagandar i forhold til å ikke spise karbohydrater og å trene. 
|