Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 14:07   #237
nisse
Medlem

nisse sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Venus Willendorf, her.

Hei, slenger meg med her jeg
Starter i dag, men har gode erfaringer med ketolysekuren fra et forsøk i fjor vår. Det største problemet mitt (som gjorde at jeg droppa ut sist gang) er å få den relativt begrensede dietten til å passe inn i sosiale settinger når jeg ikke vil fortelle til hele verden at jeg går på ketolysekuren (hvertfall ikke før det er godt merkbart at det funker).

Det var ikke mange ukene jeg holdt på sist gang, så jeg rakk aldri å bli kreativ i matveien. Så setter pris på at folk deler gode ideer

kjenner godt at du vil ikke fortelle det til folk. bli så mange rare komentarer. det jeg har gjort er at jeg sa at jeg tror jeg ikke tåler mel og andre ting med stivelser i (potet, ris, gullerot), fordig jeg bli oppblåst etter det. og at jeg får vondt i hodet av sukker. sa at jeg vil prøve å droppe disse en stund for å se om det bli bedre uten. er klar over at det ikke er helt riktig men ikke alle klarer å fortelle at de er på slanken og forklare hva det handler om og forsvare seg. ikke jeg i hvert fall. funka fint

nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat