Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 13:47   #33
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kan det kalles lavkarbo hvis man spiser brød?

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Du skjønner at det er ganske mange tråder her, mange feilstavede tråder her, og mange klistrete tråder her? Akkurat nå har jeg drevet og lest gjennom diverse klistrete tråder og tråder som er i "nybegynnertråden" - og å søke her er heller ikke så lett når du får opp mange svar. Så jeg beklager så mye kanutten, at jeg stilte et spørsmål som er stilt før - og som sikkert du en gang lurte på også.

Til dere andre, tusen takk for svar.

Beklager.. Det var ikke meningen å være ufin. Og joda, jeg har lurt på mange ting jeg også. Og fått mange flotte svar. Men jeg vil likevel fremheve DENNE søkegreia som er på "førstesiden" til lavkarbo, den er veldig bra!! Selv om man må lete litt i trådene.

Søk i lavkarbosidene: _________________
Tilpasset søk