Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 13:45   #234
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

Hei!
Har begynt å leva etter Skaldeman sine prinsipp, men lurer på om eg skulle gå over til ketolysekuren, treng nokre råd. Er livredd for at eg skal legga på meg i staden for å ta av, starta på mandag, foreløpig har lite skjedd, men det rekna eg med. Eg er ikkje så veldig aktiv for tida, føler eg bruker halve dagen til å planlegge kva eg skal ete og så ete. Eg er ganske lav og har veldig mange kilo for mange.

Hei. Hvorfor kan du tenke deg å bytte allerede? De fleste som lager et opplegg vil anbefale deg å fortsette på noe du har startet med en periode, før du evt. bytter (ser at Torkil som har Ketolysekuren har gjort dette før når noen har vurdert å bytte til hans opplegg fra f.eks. Atkins etter veldig kort tid). Hvis du bare har holdt på siden mandag, så ville jeg gitt det noen uker til før du evt. bytter. Hvorfor er du redd for å legge på deg? Hvis du følger opplegget burde det gå fint. Prøv å ikke stresse med det. Slapp av og nyt maten, så skal du se at kiloene begynner å falle av. Kroppen trenger tid til å omvende seg til det nye kostholdet. For noen går det fort, og for andre tar det litt mer tid.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat